Skip to main content

Ik wil weten tot wanneer mijn abonnement van mijn mobiel loopt? Mijn nummer is 06-*******

J. Dekker

 

wil weten tot wanneer mijn abonnement van mijn mobiel loopt? Mijn nummer is 06-*******

J. Dekker

Admin: gegevens verwijderd uit bericht i.v.m. privacy

 


Tot wanneer de verplichte datum loopt kun je zien in MijnKPN.

Een abonnement verloopt niet. Mijn vorige abo heeft net 8½ jaar gelopen. Pas verlengt met abo met GB i.v.m. aanschaf (eerste) smartphone (zonder lening om maandlasten laag te houden en BKR te voorkomen).


Hey @Xamira19, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt. \

Wat Peter zegt klopt helemaal. Je abonnement kun je ook na je contractperiode blijven gebruiken Je bent niet verplicht je mobiele abonnement te verlengen. Wil je weten tot wanneer je contract loopt?  

Weten tot wanneer je mobiele contractperiode loopt bij KPN?

  1. Ga naar MijnKPN app
  2. Selecteer (onderaan) tegel ‘Producten’ 
  3. Vervolgens klik je op het ‘06-nummer
  4. Bij ‘Abonnementsgegevens’ is nu zichtbaar wanneer je ‘Einddatum contract’ is


Wanneer mag ik mobiel verlengen?

Bij ons kan je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen. Je verlengdatum vind je in MijnKPN bij ‘Verlengbaar per’. Of controleer het snel op: kpn.com/verlengen door je telefoonnummer in te vullen. Kijk voor meer informatie: Verlengen: de voors en tegens

Goed om te weten: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract ingaat. In het langste geval, moet je dus nog 120 dagen wachten. Verleng je met een nieuw toestel? Dan krijg je die wel al direct.


Reageer