Skip to main content

Goedemiddag, 

ik heb een vraag. Sinds vandaag ben ik aangesloten bij kpn ik heb het pakket alles in een hussel tv internet mobiel (geen vaste telefonie)

Ik kom van Vodafone ziggo de overstap was al een heel gedoe en moeilijk moeilijk, 

vanmorgen ben ik dus aangesloten en zou ik dus ook mijn mobiele abonnement moeten kunnen gebruiken helaas is dat dus niet zo. Mijn Vodafone contract liep gister officieel af ik zou dus het nummer mee nemen nu blijkt dat vodafone gewoon weg het nummer nog eens extra 24 uur of langer actief houd maar ik heb geen service meer kan dus niet mobiel bellen of gebeld worden. Maar hoe weet ik nu dan dat ze het nummer dan vrij gegeven hebben? Volgens de kpn klantenservice krijg ik een sms dat met een code waar dat zou de vrijgaven code moeten zijn, het klinkt voor mij meer als hogere wiskunde om eerlijk te zijn gezien dit m’n eerst keer is. 
Heeft er iemand enig idee hoelang dit verder gaat duren? 

dan nog een korte vraag rondom het plus pakket deze zou ik er gratis bij ontvangen als ik die wil activeren staat er dat ik gewoon de volle mep moet betalen en is niet geactiveerd

Hallo @Anonymous2.0 

Heb je van KPN een sms ontvangen met het verzoek om de aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen met een sms JA naar 6688? Daarna krijg je een bericht “aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd”. In dat bericht staat ook de datum van overzetten. Die datum houdt ook rekening met de opzegtermijn van 1 maand bij Vodafone.

Doet de VF simkaart het nu nog? Gebruik die dan tot de overnamedag. Pas dan wordt de KPN simkaart aktief.


Goedemiddag RBxx, 

 

Ik heb alle stappen vanaf het hele processor doorlopen ook de sms nummerbehoud aanvraag ect is allemaal goed gekeurd, het lijkt er op dat vodafone het nummer dus heeft vast gehouden tot de einddatum gister en dan wordt het nummer vannacht pas vrij gegeven dat vermoed ik dus. 

Heb zojuist vodafone gesproken zij geven aan het nummer is vrijgegeven het probleem ligt aan de kant kpn.  ik ga nu weer de kpn klantenservice bellen

 


Als de Vodafone simkaart het nu niet meer doet (en je daarop gewacht hebt), dan zou de KPN simkaart het nu moeten doen. Bij mij was dat een paar maanden geleden op de genoemde datum al kort na 11.00 uur. Binnen 10 minuten was ik weer met mijn nummer ‘in de lucht’ bij KPN.


Goedemiddag RBxx, 

 

ja dit lijkt mij ook normaal maar blijkbaar is er ergens iets waardoor ik het niet voor elkaar krijg de foutmelding die ik krijg is dat de gegevens niet overeenkomen. wat wel enigszins vreemd is.

Ik hang nu weer aan de lijn bij de klanten service van KPN om te kijken of hun meer kunnen zien inmiddels.


Tja, als het niet werkt zoals het hoort te gaan, dan is dat de beste weg. Succes !!


Tja, als het niet werkt zoals het hoort te gaan, dan is dat de beste weg. Succes !!

Thanks hoop dat ze t kunnen fixen


Hallo @Anonymous2.0, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Is jouw nummer inmiddels werkend bij KPN? 


@Jeroen_dB goedemorgen

Ja alles werkt inmiddels tread kan worden gesloten bvd