Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik de iPhone 18 Pro Max?

• September 13, 2026
  • 31 reacties
  • 1282 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

diego.p
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2026

Gereserveerd zegt volgens mij nog helemaal niks over de leveringsdatum toch?

het zegt volgens mij wel dat je bij de eerste uitlevering zit 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 14, 2026

Gereserveerd zegt volgens mij nog helemaal niks over de leveringsdatum toch?

Normaal gesproken zou je dan denken dat die 18 september komt maar aangezien jij hem pas gisteren heb besteld (een dag na het live gaan van de pre order) zou ik denken dat dat niet klopt.

Tenzij er veel eerste voorraad komt of weinig mensen jouw model/kleur/opslag hebben gekozen…

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 14, 2026

Tenzij er veel eerste voorraad komt of weinig mensen jouw model/kleur/opslag hebben gekozen…

De kans is heel klein. Als je nu bij Apple bestelt, is 6 oktober de verwachte leverdatum. Dit heeft niet met KPN leverdatum te maken, maar klopt wel aardig omdat Apple berekent de wachttijden uit alle inkomende orders (retails, providers, particulieren) en niemand heeft een voorkeurbehandeling, het voorraad wordt procentueel over alle bestellers verdeeld.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 14, 2026

Mee eens ik acht die kans zelf ook nihil.

Zijn er dus ook klanten die niet zo’n “reserveringsmail” hebben ontvangen? Maar die wel zaterdag of zondag gepreordered hebben?

• Nieuwkomer
  • September 14, 2026

Vandaag besteld aan het begin van de middag, daarna meteen een mail gekregen dat mijn toestel gereserveerd is. 18 Pro Black 512GB.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 14, 2026

Ik krijg steeds meer het idee dat dat dus niet (automatisch) betekent dat je bij de eerste levering zit😅

Misschien kan een moderator uitsluitsel geven over die “reserveringsmail”