Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik de iPhone 18 Pro Max?

• September 13, 2026
  • 109 reacties
  • 6827 keer bekeken

Toon eerste bericht

109 reacties

Is het normaal bij KPN dat je gewoon niks hoort nadat je besteld hebt? Gewoon helemaal niks… 

• Topper
  • September 18, 2026

Is het normaal bij KPN dat je gewoon niks hoort nadat je besteld hebt? Gewoon helemaal niks… 

Nee. Heb mails en pushmeldingen gehad.

• Nieuwkomer
  • September 18, 2026

Ik heb net iemand van KPN gesproken en er gaan vandaag 1200 iPhone Pro Max 256GB Burgundy de deur uit. Er zijn er 1800 in de pre order besteld dus 600 krijgen hem nog niet. 

Ah ja daar zal ik wel onder vallen aangezien ik laat was, is het wel bekend wanneer de andere 600 hem krijgen?

Ben heel benieuwd naar de volgorde. Ik vermoed dat deze dan op basis van bestelbevestiging gaat in plaats van het moment waarop je bestelde? Aangezien ik om 14:16 besteld heb en pas om 14:42 de bevestiging in de mail had, maar niet bij de eerste batch zit. 

Ja uiteindelijk is het gewoon afwachten nu, gaat eigenlijk maar om ‘een telefoon’ maar zo voelt het niet 😂. De communicatie van KPN is gewoon ruk, ik denk dat ze best weten hoeveel ze er binnen krijgen. Dan kunnen ze ook een inschatting maken wanneer je hem krijgt (lijkt mij)

Ja dat denk ik ook inderdaad! Heel jammer dat daar niet beter of meer over gecommuniceerd wordt. Blijft inderdaad maar een telefoon, maar een beetje meer communicatie was fijn geweest haha. Het is nu erg verwarrend.

• Topper
  • September 18, 2026

Ik heb net iemand van KPN gesproken en er gaan vandaag 1200 iPhone Pro Max 256GB Burgundy de deur uit. Er zijn er 1800 in de pre order besteld dus 600 krijgen hem nog niet. 

Ah ja daar zal ik wel onder vallen aangezien ik laat was, is het wel bekend wanneer de andere 600 hem krijgen?

Ben heel benieuwd naar de volgorde. Ik vermoed dat deze dan op basis van bestelbevestiging gaat in plaats van het moment waarop je bestelde? Aangezien ik om 14:16 besteld heb en pas om 14:42 de bevestiging in de mail had, maar niet bij de eerste batch zit. 

Ja uiteindelijk is het gewoon afwachten nu, gaat eigenlijk maar om ‘een telefoon’ maar zo voelt het niet 😂. De communicatie van KPN is gewoon ruk, ik denk dat ze best weten hoeveel ze er binnen krijgen. Dan kunnen ze ook een inschatting maken wanneer je hem krijgt (lijkt mij)

Ja dat denk ik ook inderdaad! Heel jammer dat daar niet beter of meer over gecommuniceerd wordt. Blijft inderdaad maar een telefoon, maar een beetje meer communicatie was fijn geweest haha. Het is nu erg verwarrend.

Nou dat inderdaad! Ik vond het al erg vooruit strevend dat ik ook de mail kreeg (woensdag in de avond besteld) dat ie gereserveerd was en ik hem als 1 van de eerste in handen zou krijgen. Klonk al te mooi om waar te zijn, en dat is het denk ik ook. Had liever een eerlijke mail gehad ‘door de vele aanvragen zal het wat langer duren’. Maar je krijgt nu totaal geen duidelijkheid 

He KPN. Zet anders even een tabelletje online ergens met dit soort info: 

iPhone Pro Max 256GB Burgundy de deur uit. Er zijn er 1800 in de pre order besteld dus 600

Worden je klanten (nog) blijer van :D !

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • September 18, 2026

Komt er vandaag dan weer nieuwe voorraad binnen bij KPN?

• Nieuwkomer
  • September 18, 2026

Is er iets meer informatie beschikbaar over de pro 265 GB in Burgundy, heeft iemand daar al vragen over gesteld of over gebeld ? 

• Deelnemer
  • September 18, 2026

Hier maandag besteld maar op de reservering mail na geen enkele update meer gehad. Jammer want als ik nu de update had gekregen dat ik “langer” zou moeten wachten dan kon ik hem bestellen voor vandaag nog ophalen in de Apple Store..

• Nieuwkomer
  • September 18, 2026

Is er iets meer informatie beschikbaar over de pro 265 GB in Burgundy, heeft iemand daar al vragen over gesteld of over gebeld ? 

Ik heb precies dezelfde vraag, maar over de Pro Max 265 GB in Zwart.