Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de iPhone 18 Pro Max?

• September 13, 2026
  • 178 reacties
  • 12751 keer bekeken

Toon eerste bericht

178 reacties

Op de website van KPN staat bij het bestellen van de iPhone 18 pro max glacier 512GB nu ook 3 tot 4 weken. Is dit dan alleen voor bestellingen vanaf nu? Toen ik bestelde stond er 1 tot 2 weken, maar ik weet het nu niet zo goed. 

Nou ik zou iedereen hoop dat KPN hier snapt waarom niemand hun communicatie snapt opgeven. 

• Nieuwkomer
  • September 21, 2026

Ik ga ervan uit dat bij een nieuwe voorraad op volgorde van binnenkomst (datum, dag en tijdstip) de bestellingen worden afgehandeld door KPN. Zou wel het meest logisch zijn, ondanks een gelijke levertermijn bij bestellingen voor en na 17 september. 

• Topper
  • September 21, 2026

Ik ga ervan uit dat bij een nieuwe voorraad op volgorde van binnenkomst (datum, dag en tijdstip) de bestellingen worden afgehandeld door KPN. Zou wel het meest logisch zijn, ondanks een gelijke levertermijn bij bestellingen voor en na 17 september. 

Ja dat lijkt mij ook, KPN zei dat mijn levertijd nog steeds 1 tot 2 weken is. Het lijkt me dat ze wel weten wanneer er nieuwe telefoons binnen komen, dan kunnen ze toch ook wel een exacte datum schatte