Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de iPhone 18 Pro Max?

• September 13, 2026
  • 258 reacties
  • 18612 keer bekeken

Toon eerste bericht

258 reacties

De 13e besteld, op geen enkele manier nog iets vernomen. Vind de communicatie van ​@KPN echt slecht en dit mag echt stukken beter. 

Heb je al in je app gekeken? Ik kreeg via daar opeens te zien dat ie verzonden is

Ja gedaan, helaas nog niets 😔

• Deelnemer
  • September 28, 2026

Blijkbaar loopt het een beetje door elkaar heen. Ik heb al van meerde mensen vernomen die voor mij bestelde en nog aan het wachten zijn. Overigens heb ik nooit iets zien staan inde kpn app of postnl. Heb enkel de mail van kpn gehad en van AMP om de bezorg datum te kiezen. Heb wel een sms gekregen van kpn dat die morgen komt.

Wel bijzonder, ik heb geen mail of sms gehad. Alleen de KPN app, maar hij komt ook morgen. Zal wel bij iedereen anders gaan

Ja nu zie ik em ook in de KPN app. Denk dat het bij iedereen anders gaat ja. PostNL staat nog steeds niks.

• Deelnemer
  • September 28, 2026

Zojuist bestelling gedaan bij mediamarkt, daar komt die 03-10 binnen volgens de website (of word die geleverd) iemand enig idee waarom het daar wel snel geregeld kan worden?

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 28, 2026

Zojuist bestelling gedaan bij mediamarkt, daar komt die 03-10 binnen volgens de website (of word die geleverd) iemand enig idee waarom het daar wel snel geregeld kan worden?

Zijn toch 2 verschillende bedrijven? Niet te vergelijken. Bijvoorbeeld bij KPN betaal je niet de volledige retailprijs van de telefoon die je wel bij Mediamarkt betaald.

• Deelnemer
  • September 28, 2026

Zijn toch 2 verschillende bedrijven? Niet te vergelijken. Bijvoorbeeld bij KPN betaal je niet de volledige retailprijs van de telefoon die je wel bij Mediamarkt betaald.

Dat lijkt me inderdaad erg logisch, alleen vind ik het vreemd dat ze aangeven het 03-10 te kunnen leveren maar letterlijk overal het 2-3 weken uitverkocht is (zelfs bij apples eigen website) iemand toevallig ervaringen met de levertijd die mediamarkt laat zien en of dit ook accuraat is ?

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 28, 2026

Dat lijkt me inderdaad erg logisch, alleen vind ik het vreemd dat ze aangeven het 03-10 te kunnen leveren maar letterlijk overal het 2-3 weken uitverkocht is (zelfs bij apples eigen website) iemand toevallig ervaringen met de levertijd die mediamarkt laat zien en of dit ook accuraat is ?

Ik heb vorig jaar mijn oranje iPhone 17 pro bij Mediamarkt besteld maar eerlijkheidshalve uit voorraad. Ik heb hem toen op de releasedag besteld en volgende dag geleverd gekregen (dus niet gepreorderd). Die was overal uitverkocht behalve bij Mediamarkt. Kennelijk wordt daar niet heel veel besteld….

• Deelnemer
  • September 28, 2026

Ik heb vorig jaar mijn oranje iPhone 17 pro bij Mediamarkt besteld maar eerlijkheidshalve uit voorraad. Ik heb hem toen op de releasedag besteld en volgende dag geleverd gekregen (dus niet gepreorderd). Die was overal uitverkocht behalve bij Mediamarkt. Kennelijk wordt daar niet heel veel besteld….

Dankjewel voor het delen van je ervaring, maar dat is idd echt snel en had ik niet verwacht, laten we hopen dat het nu weer zo is en ik houd jullie hier ook op de hoogte :) 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 28, 2026

​@zyzzraver777 Ik wil KPN niet bashen maar ik denk dat Mediamarkt toch wel wat accurater is dan KPN. Elektronica (online) leveren is toch wel hun core business en nou niet echt dat van KPN. Dus ik denk dat je wel goed gaat zitten met de verwachting die Mediamarkt schept.