Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de iPhone 18 Pro Max?

• September 13, 2026
  • 278 reacties
  • 19722 keer bekeken

Toon eerste bericht

278 reacties

• Deelnemer
  • September 29, 2026

Oké ik ben benieuwd :) Er staat nu dat die leverbaar zou moeten zijn ? Ik hoop zo dat ik hem nu snel mag ontvangen. 

Ik heb inderdaad een mailtje ontvangen dat ik de levering kan inplannen, Kan helaas pas vanaf 05 okt maar dat ligt volgensmij eerder aan het bedrijf AMP zelf, Gaat om de 18 pro burgundy 256

• Topper
  • September 29, 2026

Ik hen de Pro Max Burgundy 512GB besteld de 12e rond 19:00 ofzo. Ook nog steeds niks vernomen. Die pagina met levertijd snapt ook niemand wat van, want dat is van leverbaar naar 2-3 weken en nu naar 3-4 weken gegaan, terwijl ze niet weten wanneer ze wat binnen krijgen en waar je precies in de rij zit. Dus gewoon totaal onbekend. Wat een feest weer een telefoontje bestellen. Bij letterlijk alles in de wereld wat ik bestel krijg ik een duidelijke verwachtte levertijd, behalve bij een telefoon. Bijzonder wel. 

• Deelnemer
  • September 29, 2026

Ik hen de Pro Max Burgundy 512GB besteld de 12e rond 19:00 ofzo. Ook nog steeds niks vernomen. Die pagina met levertijd snapt ook niemand wat van, want dat is van leverbaar naar 2-3 weken en nu naar 3-4 weken gegaan, terwijl ze niet weten wanneer ze wat binnen krijgen en waar je precies in de rij zit. Dus gewoon totaal onbekend. Wat een feest weer een telefoontje bestellen. Bij letterlijk alles in de wereld wat ik bestel krijg ik een duidelijke verwachtte levertijd, behalve bij een telefoon. Bijzonder wel. 

Ja heb hetzelfde probleem atm bij mediamarkt, gisteren via de website besteld, levertijd stond vanaf 03-10 als je nu je bestelling plaatst, ik bestelling geplaatst vandaag weer op de site gekeken staat er levering vanaf 10-10, langs mediamarkt gegaan, medewerker zei als er tijdens je bestelling 03-10 stond dan zit je bij die levering, de gene van 10-10 die er nu opstaat is voor klanten die nu bestellen, nog geen 2 uur later kreeg ik een mail dat mijn telefoon niet op voorraad is gekomen en ze geen tijd indicatie hadden, overal een groot probleem dus op dit moment