Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de track en trace van mijn nieuwe telefoon?

• February 14, 2022
  • 5 reacties
  • 909 keer bekeken

hoe lang duur t dan voor dat je de Track & Trace code binnen heb ik heb hem vanmorgen besteld wel al 1 mail ontvangen maar niet echt een track en trace code wel iets anders via SMS dat ik t soort van kan volgen maar niet helemaal 

groetjes Chantal van  Heuvelen 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Chantal198921! De beste manier om op de hoogte te blijven is via mijnbestelling.kpn.com. Alle updates worden daar gelijk neergezet. Wanneer je de Track and Trace krijgt hangt ook af van het toestel dat je gekozen hebt. Wat voor toestel heb je gekozen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Topper
  • February 14, 2022

er staat trouwens bij controleren vinkje verwerking vinkje activeren vinkje afgerond doorzichtig 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2022

Hi @Chantal198921! De beste manier om op de hoogte te blijven is via mijnbestelling.kpn.com. Alle updates worden daar gelijk neergezet. Wanneer je de Track and Trace krijgt hangt ook af van het toestel dat je gekozen hebt. Wat voor toestel heb je gekozen?

• Auteur
  • Topper
  • February 16, 2022

heb hem al binnen de telefoon ook gisteren al sorry niet meer aan gedacht om hier te posten 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • February 17, 2022

Geeft helemaal niet @Chantal198921! Kan me goed voorstellen dat je met een nieuwe telefoon in huis liever daar mee bezig bent dan het topic. :wink: 

• Auteur
  • Topper
  • February 17, 2022

ja klopt hahah bedankt enzo