Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik mijn bestelde Apple Watch Ultra 4?

• September 25, 2026
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een zwarte Apple Watch Ultra 4 besteld in de voorverkoop en vervolgens een e-mail gekregen dat er een Apple Watch voor mij is gereserveerd. Ondertussen staat deze Watch op de KPN website als op voorraad en op de levertijd pagina als geleverd binnen een a twee werkdagen.

Bij mij is er echter nog steeds geen verandering in bestelstatus en er staat nog steeds gereserveerd. Hoe kan dat?

2 reacties

• Helper
  • September 26, 2026

Tja, dat is een beetje hoe het nu bij iedereen gaat, KPN blijft vooral erg stil en de klant wacht trouw tot het product geleverd word. Ik heb een watch ultra 4 besteld, rond 11:30 uur en ik heb ook nog steeds hetzelfde staan. Er komt geen enkele update helemaal niets.

Jammer dat KPN er niet beter mee omgaat en duidelijke info geeft.

Na telefonisch contact vorige week, was ik nummer 40 die geleverd zou worden. Maar blijkbaar verkeerd besteld en daarom geen voorraad, Echt zo'n verschrikkelijke blunder.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2026

Wauw dus ik ben niet de enige. Ik snap dat er wanneer er geen voorraad is, de status niet wordt aangepast. Maar hoe kan het zo zijn dat er nu bij het product zelf staat: voor 21:00 besteld, morgen in huis. En op het leveroverzicht ook staat op voorraad. En dat wij vervolgens geen update krijgen. Slechte communicatie van KPN!