Skip to main content

Ik heb een toestel besteld met abonnement, 3 dagen later kwam de koerier naar mijn huis en ik moest mijn identiteit verifiëren. Dat lukte niet dankzij een systeem fout bij kpn en daardoor wordt mijn bestelling automatisch geannuleerd. Ik heb daardoor een nieuwe bestelling geplaats nadat ik de bestel annulering bevestiging heb gekregen. Helaas na 2 dagen heb nog steeds geen bezorgtijd inplannen mail ontvangen. Het is nog steeds niet bekend wanneer ik mijn toestel ga ontvangen. Ik heb de klantenservice gebeld en die zei dat ik moet wachten tot kpn mijn vorige geannuleerde bestelling moet ontvangen voordat zij een nieuwe toestel gaan sturen?????

Ik ben helemaal ontevreden met deze service, waarom moet ik wachten voor retour van een bestelling dat ik nooit heb ontvangen? Dat is echt bizarre en onzin.

Hoi @Jekrasist, goed dat je contact met ons opneemt.

De eerste bestelling is aan de deur dus geannuleerd. Je hebt hiervan een bevestiging gekregen. Maar toch moet je nog wachten op de annulering voordat je een nieuwe telefoon krijgt. Ja, ik kan me voorstellen dat dit vragen oproept.

Wat zie je als je jouw bestelling volgt via Mijn Bestelling? Je kunt hier inloggen met jouw (nieuwe) bestelnummer en postcode (zonder spaties).

Ik kijk ook graag even met je mee. Zou je je 06-nummer, mobiele klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN nog toe willen voegen aan je forumprofiel? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’.


Hoi @Jekrasist, goed dat je contact met ons opneemt.

De eerste bestelling is aan de deur dus geannuleerd. Je hebt hiervan een bevestiging gekregen. Maar toch moet je nog wachten op de annulering voordat je een nieuwe telefoon krijgt. Ja, ik kan me voorstellen dat dit vragen oproept.

Wat zie je als je jouw bestelling volgt via Mijn Bestelling? Je kunt hier inloggen met jouw (nieuwe) bestelnummer en postcode (zonder spaties).

Ik kijk ook graag even met je mee. Zou je je 06-nummer, mobiele klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN nog toe willen voegen aan je forumprofiel? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’.

Hoi Denise, ik heb de nieuwe bestelling geplaatst nadat ik annuleringbevestiging heb ontvangen. Ik heb geen telefoon voor bijna 2 weken en ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt.

Ik heb mijn 06 nummer en laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer toegevoegd zoals u zei, maar naam van mijn kpn forum account is anders, want deze account is account van mijn partner en omdat ik geen kpn account kon aanmaken gebruik ik deze account.


Hoi @Jekrasist, goed dat je contact met ons opneemt.

De eerste bestelling is aan de deur dus geannuleerd. Je hebt hiervan een bevestiging gekregen. Maar toch moet je nog wachten op de annulering voordat je een nieuwe telefoon krijgt. Ja, ik kan me voorstellen dat dit vragen oproept.

Wat zie je als je jouw bestelling volgt via Mijn Bestelling? Je kunt hier inloggen met jouw (nieuwe) bestelnummer en postcode (zonder spaties).

Ik kijk ook graag even met je mee. Zou je je 06-nummer, mobiele klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN nog toe willen voegen aan je forumprofiel? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’.

Ik heb net iets gemerkt. Op 9 mei heb ik de annuleerbevestiging ontvangen via mail, maar volgens https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ werd mijn bestelling vandaag geannuleerd. Dat lijkt me best wel vreemd en ingewikkeld.


Ik zie 2 bestellingen en 2 annuleringen. Het lijkt erop dat je nog even geduld moet hebben voor je een nieuw bestelling kunt plaatsen.

Lukt het online niet? Bel ons dan even op 0800 0402 voor hulp. Of loop eens een KPN winkel binnen. Daar kun je nog met toestel de winkel uitlopen (als het toestel beschikbaar is in de winkel, natuurlijk).