Skip to main content

Ik wacht al dagen op mijn nieuw Sim only abonnement met nummerbehoud. Wanneer gaat hij nou eindelijk in?? Er staat dat ik moet wachten tot het nummer over gezet is. Maar hoe lang kan zo iets duren?

Hoi @Lgroenen4! Leuk dat jij contact met ons opneemt via ons forum! 

Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen van jouw huidige provider over de overstapdatum, sturen wij per e-mail en SMS een bevestiging per welke datum jouw nummer overgezet wordt: heb je hier nog geen bericht over gehad? We kunnen met je meekijken en dat kan:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het 06 nummer waar het over gaat, bestelnummer en de geboortedatum van de contractant?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!