Skip to main content

Hoi, 

Ik heb mijn abonnement verlengd, en hierbij een iPhone 13 gekozen. Maandag heb ik deze besteld, en volgens KPN zou de telefoon dinsdag binnen komen. Nu staat echter de bestelling nog steeds op controleren. Enig idee hoe lang ik nog moet wachten? 

  • KPN zegt dat de iPhone 13 niet leverbaar is. Maar ik kan nog steeds via de site deze bestellen, met hetzelfde verhaal.. Morgen binnen.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hier hetzelfde echter afgelopen zondag de telefoon besteld waarbij de telefoon ook gewoon beschikbaar zou zijn. Status in Mijn Bestelling zegt “tijdelijk niet op voorraad, echter als je nu opnieuw naar de product pagina gaat van de Iphone 13 staat er: "Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis”

Is dat niet een vorm van misleiding? (linkje naar artikel ACM over levering: klik ) Uiteraard heb je dan 14 dagen bedenktijd. En je gaat dan niet eerst onderzoek doen op een forum ( zie hier ) of er uberhaubt wel voorraad is en wat de levertijden zijn, je mag er vanuit gaan dat op een product pagina actuele informatie staat.

Gemiste kans dus vanuit KPN lijkt me.


Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hier hetzelfde echter afgelopen zondag de telefoon besteld waarbij de telefoon ook gewoon beschikbaar zou zijn. Status in Mijn Bestelling zegt “tijdelijk niet op voorraad, echter als je nu opnieuw naar de product pagina gaat van de Iphone 13 staat er: "Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis”

 



Is dat niet een vorm van misleiding? (linkje naar artikel ACM over levering: klik ) Uiteraard heb je dan 14 dagen bedenktijd. En je gaat dan niet eerst onderzoek doen op een forum ( zie hier ) of er uberhaubt wel voorraad is en wat de levertijden zijn, je mag er vanuit gaan dat op een product pagina actuele informatie staat.

Gemiste kans dus vanuit KPN lijkt me.

Dit gaf ik ook aan bij KPN. Volgens hun is het een fout op de website. Kunnen ze niks aan doen (?!). De 23ste worden ze bezorgd. 240 stuks besteld, en 94 aanvragen, zeggen ze.. Nu staat er nog steeds dat je kan bestellen en morgen in huis.. Heel irritant. 

 


Hi @95A

Ik zie dat je 2 topics geopend hebt: één is voldoende, hoor! 😉
In het andere topic lees ik dat je het toestel intussen al ontvangen hebt! Super, veel plezier met jouw iPhone 13!

@DF174 Dit is een dubbel topic en gaat op slot. Wil jij een eigen topic voor je vraag aanmaken of reageren in het onderstaande verzameltopic? Alvast bedankt!
​​​​​​