Skip to main content
Vraag

Wanneer worden de eenmalige kosten gefactureerd?

  • January 20, 2021
  • 1 reactie
  • 303 keer bekeken

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img

Op 16 november heb ik een iPhone 12 Pro besteld met een verlenging van mijn abonnement.

Op 2 januari heb ik deze telefoon ontvangen. Nu zou ik verwachten dat de eenmalige betaling voor de telefoon op de eerstvolgende factuur in rekening zou worden gebracht.

De factuur voor mijn abonnement heb ik vandaag (20 januari) ontvangen echter wordt daar slechts mijn abonnement in rekening gebracht.

Nu is het zo dat 16 maart mijn verlenging in gaat, wordt het dan pas op die factuur in rekening gebracht?

Ik vraag dit even ter controle en ter voorkoming van een hoop gezeik achteraf . . . . 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 27, 2021

Hoi @Henri80, 

 

omdat je het toestel op 2 januari hebt ontvangen, zullen de eenmalige kosten op de januari factuur of de daaropvolgende factuur van februari terug te zien zijn. Zie ook het antwoord van mijn collega in een topic over toestelkosten bij een verlenging.

 

Hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben!