Skip to main content

1uur geleden gebeld met kpn ivm glasvezelstoring…

Alweer.

We krijgen nu weer 100gb extra,  alleen wanneer wordt deze geactiveerd/toegevoegd?

Want ik ben nu mijn eigen bundel weer aan het op verbruiken.

 

Goedenavond @TomSlo

Als je door een storing geen diensten hebt en je hebt een particulier of Kleinzakelijk KPN Mobiel abonnement, dan krijg je gratis een 100GB databundel aangeboden. Deze bundel is binnen enkele minuten geactiveerd en je ontvangt een SMS ter bevestiging. 

Ik kijk graag de status van de 100GB bundel voor je na. Wil jij de volgende gegevens noteren in jouw Forum profiel en een seintje geven zodra je dat gedaan hebt?

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • 06 nummer

Alvast bedankt!


@Shyrin_  dankje

Ik heb de gegevens toegevoegd.

Ik heb geen sms ontvangen, inmiddels al een aantal uren geleden. 

 


@Shyrin_ 

Dankje de 100gb is toegevoegd. 

Morgen gaat mijn nieuwe maand in, komt deze er dan ook weer bij?


Dit nummer stond nog niet gekoppeld aan het Internet en TV abonnement. Bij het activeren van de 100GB databundel is jouw nummer daarom niet herkend en dus niet automatisch meegenomen.

Ik heb bij deze jouw nummer ook gekoppeld aan het Internet en TV abonnement (en aangemeld voor de Hussel voordelen) en de databundel van 100GB geactiveerd. Heb je de SMS al binnen?
Hopelijk kan de monteur de storing de 5e verhelpen! ✌🏾


Morgen gaat mijn nieuwe maand in, komt deze er dan ook weer bij?

Volgens mij per de 4e, je bundeltegoed krijg je sowieso bijgeschreven!


De monteur komt pas woensdag, dus ik heb nog langer de 100gb nodig. 

In de kpn app stonden zowel dit mobiele nummer en tv abbo, dus raar dat dat dan niet gekoppeld is. 

 

Ja de sms en 100gb zijn ontvangen, zie mijn vorige berichtje de vraag over mijn 1dag abbo..


Ja, ik zag het: woensdag inderdaad.

De abonnementen kunnen altijd toegevoegd worden in de MijnKPN app, maar dat betekent nog niet dat ze administratief aan elkaar gekoppeld zijn. Daar is een aparte aanmelding voor nodig, die heb ik nu gedaan. Als het goed is, heb je ook een bericht ontvangen dat er voordelen geactiveerd zijn.

​​​​​​​De 100GB bundel is 7 dagen geldig. Geef het hier of telefonisch aan als de bundel op is en de storing nog niet verholpen is. Het tegoed vanuit jouw abonnement wordt sowieso bijgeschreven.

 


@Shyrin_  kan je ook kijken naar de 2e telefoon de ingeschreven staat op ons adres?

Deze is vandaag geactiveerd, en zou ook de 100gb krijgen, aar nog niet gebeurd.

Echter is dit nog niet gebeurd.


Dat moet ook handmatig gedaan worden, aangezien het nummer nu net bij ons geactiveerd is. Bij deze gedaan!