Skip to main content

Beste KPN, 

Besteld 15 maart en de status is nog steeds controleren terwijl toestel op voorraad zou zijn!

In het verleden werd toestel zelfde dag nog verstuurd? Wat is hiervan de reden? Paniek hier omdat er een mobiel niet meer werkt zoals het moet…. ( stuk) ARMOR** is de bestelling 

 

Admin: ordernummer verborgen

Hoi @Cartony, als een toestel op voorraad is zal deze verstuurd kunnen worden. Als we het toestel niet hebben kan het wat langer duren.

Had je de bestelstatus in Mijn Bestelling zien staan, of had je er een ander bericht over gekregen? De status die daar staat is de meest actuele status en wordt bijgewerkt als er meer bekend is. Wij kunnen ook niet veel meer zien dan de status die daar staat.


Dat duurt eeuwig in de bestelling alleen al twee dagen op controleren 


De kans is groot dat ik er niet veel meer over kan zien, maar ik wil wel voor je kijken wat ik kan zien. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Mocht het toestel niet pas vanaf vandaag worden uitgeleverd?

Alle dingen aangekondigd op het Apple event zijn pas vanaf vandaag leverbaar namelijk.