Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt nieuwe abonnement actief?

• August 1, 2021
  • 7 reacties
  • 490 keer bekeken

hoe lang duurt het eer een nieuw abonnement werkt? de simkaart is al geactiveerd.

Beste antwoord door Maja van KPN

Ik zie dat dit nummer op 04-08 actief zal worden op ons netwerk @Anouk99, tot die tijd kan de prepaid simkaart nog gebruikt worden en zodra de omzetting gereed is, wordt er een sms'je verzonden dat vanaf dat moment de KPN simkaart gebruikt kan worden.

Waarom dit zo lang duurt weet ik eerlijk gezegd niet, feit is wel dat ik dit niet kan versnellen.

Ik hoop dat nu helemaal duidelijk is hoe de vork in de steel steekt, mocht je nog andere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik ze uiteraard graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 1, 2021

Hi @Anouk99, maak je gebruik van nummerbehoud waarbij je een bestaand nummer van een andere provider meeneemt naar KPN? In dat geval, zal je nummer bij ons actief worden zodra je contract bij die provider af is gelopen. Die datum zal je terug kunnen vinden in een sms die je hierover hebt ontvangen op het betreffende nummer :slight_smile:

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 1, 2021

Het is van een prepaid overgekomen dus zou direct moeten kunnen werken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 1, 2021

En, als ik het nummer probeer te koppelen in MijnKPN, wordt er gemeld, dat het nummer niet herkend wordt. Vrijdag al geactiveerd, inmiddels is het zondag…

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 1, 2021

Hmm, dan kijk ik toch graag even met je mee @Anouk99. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 1, 2021

Gedaan!

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 1, 2021

Weet je het al @Maja_ ?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 1, 2021

Ik zie dat dit nummer op 04-08 actief zal worden op ons netwerk @Anouk99, tot die tijd kan de prepaid simkaart nog gebruikt worden en zodra de omzetting gereed is, wordt er een sms'je verzonden dat vanaf dat moment de KPN simkaart gebruikt kan worden.

Waarom dit zo lang duurt weet ik eerlijk gezegd niet, feit is wel dat ik dit niet kan versnellen.

Ik hoop dat nu helemaal duidelijk is hoe de vork in de steel steekt, mocht je nog andere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik ze uiteraard graag!