Skip to main content

hoe lang duurt het eer een nieuw abonnement werkt? de simkaart is al geactiveerd.

Hi @Anouk99, maak je gebruik van nummerbehoud waarbij je een bestaand nummer van een andere provider meeneemt naar KPN? In dat geval, zal je nummer bij ons actief worden zodra je contract bij die provider af is gelopen. Die datum zal je terug kunnen vinden in een sms die je hierover hebt ontvangen op het betreffende nummer :slight_smile:


Het is van een prepaid overgekomen dus zou direct moeten kunnen werken.


En, als ik het nummer probeer te koppelen in MijnKPN, wordt er gemeld, dat het nummer niet herkend wordt. Vrijdag al geactiveerd, inmiddels is het zondag…


Hmm, dan kijk ik toch graag even met je mee @Anouk99. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Gedaan!


Weet je het al @Maja_ ?


Ik zie dat dit nummer op 04-08 actief zal worden op ons netwerk @Anouk99, tot die tijd kan de prepaid simkaart nog gebruikt worden en zodra de omzetting gereed is, wordt er een sms'je verzonden dat vanaf dat moment de KPN simkaart gebruikt kan worden.

Waarom dit zo lang duurt weet ik eerlijk gezegd niet, feit is wel dat ik dit niet kan versnellen.

Ik hoop dat nu helemaal duidelijk is hoe de vork in de steel steekt, mocht je nog andere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik ze uiteraard graag!