Skip to main content

hoe kan het dat ik in twee maanden tijd 8000 mb kwijt ben in de maand mei werd er extra 4000 afgehaald en in de maand juni ook weer. ik dacht dat je die mb die je over had gewoon mee kon nemen tot een bepaalde hoogte. en ik heb twee nota's gekregen 1 van 16.50 met de klantnummer *** en 1 van 15.00 met klantnummer *** . kunnen jullie dit mij uitleggen hoe dat nu zit?

 

groet Hans 

 

Admin: klantnummers verborgen i.v.m. privacy

Hallo @slay, welkom in de KPN community! Je hebt twee vragen, lees ik.

Allereerst heb je een vraag over jouw MB verbruik. Je geeft aan dat er twee keer 4000 MB extra is afgehaald, terwijl je dacht dat je MB's mee kon nemen. Bij KPN kun je je overgebleven MB's niet meenemen. Heb je aan het einde van de maand nog MB's over? Dan komen deze te vervallen en krijg je aan het begin van de maand weer nieuwe MB's. Heb je een oud-Telfort abonnement? Dan kan je de overgebleven MB's twee maanden meenemen, daarna komen ze te vervallen.

Ten tweede heb je een vraag over de facturen. Je hebt namelijk twee nota's ontvangen, met allebei een ander klantnummer. Daar wil je graag meer duidelijkheid over, heel begrijpelijk. Wat zou je daar precies over willen weten?


Geachte heer B.J. Bonnink,

Uw klantnummer: ***

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 15,00.

 


Geachte heer B.J. Bonnink,

Uw klantnummer: ****

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 16,50.


zoals je kunt zien zijn er twee klantnummers. hoe kan dat ik heb nl een contract van 15.00 euro.

zou u mij dit kunnen uitleggen hoe dat kan.

 

groet Hans Bonnink

 

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy


Helder, dat zoek ik graag voor je uit! Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?