Skip to main content

Wat is de functie van “ oproepen filteren”? Ik kan daar gemiste oproepen en geweigerde oproepen en uitgaande oproepen en inkomende oproepen filteren.

Ik vraag dat omdat ik merk dat onbekende nummers die niet in de contacten staan geblokkeerd worden. En dat is vervelend als b.v. Essent mij wil bellen. Of een ander nummer van een bedrijf die niet in de contacten staan.

Ik word veel door nrs uit het buitenland gebeld dus die werden geblokkeerd, maar dat heb ik nu uitgezet. 

Met vr.gr.

 

Hallo @Wilsophie 

 

Onbekende nummers blokkeren zou je via een schuifje aan en uit moeten kunnen zetten:

Zie ook: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/how-to-set-up-call-settings-on-android-phone/

 

Stap 1. Open de Telefoon app > tik op Meer opties (drie verticale puntjes) > tik op Instellingen.

Stap 2. Tik op Nummers blokkeren > schakel Onbekende/privénummers blokkeren uit.

 


Dat schuifje heb ik dus niet. 


Welke Android versie en telefoon heb je precies?

Van de Samsung Galaxy zijn er heel veel types.


Nummers blokkeren heeft : Onbekende privenummers blokkeren 

Spamoproepen  en oplichters blokkeren en dan staan er wat nummers onder met een  rood minstreel en ik werd zoveel gebeld door die Engelssprekende criminelen, vandaag nog op mijn huistelefoon, dus had ik dat schuifje aangezet, maar doordat men mij niet kon bereiken heb ik dat weer uitgezet maar dan word ik veel lastig gevallen.  

IK heb een Galaxy A 40 Modelnr. SM-A405FN/DS

 

Toevallig ben ik op zoek naar een iPhone alhoewel deze het prima doet maar ik wil graag een apple telefoon. 


Wat heeft je huistelefoon met je mobiel te maken?

 

Op jouw mobiel moet je dat gewoon uit kunnen zetten op de manier die ik aangaf.

Volg gewoon de stappen op de site van Samsung zelf, alleen leggen ze daar uit hoe je het aanzet, jij moet het dan juist uitzetten.

 

Plaats anders eens schermafbeeldingen hier van waar je nu precies kijkt op die telefoon, misschien zit je in het verkeerde instellingen scherm te kijken.


Ik kan geen foto’s plaatsen of schermafbeelding op de apple anders had ik dat allang gedaan.  Alleen via de whats app lukt dat.  Ik ga nog eens goed op de site kijken, dank je wel.


Ik heb dat icoontje voor afbeeldingen plaatsen en dan kom ik bij de screenshot uit die ik dubbel klik of upload maar er gebeurt niets . Dan heb ik de screenshot op het bureaublad gezet en probeer naar dit vakje te slepen maar dat lukte ook niet. 


O je moet eerst iets typen. 

 


Leuke hond.

 

Maar die instelling staat dus al goed, zie rood omcirkelde schuifknop:

 

 


Wat heeft je huistelefoon met je mobiel te maken?

 

Op jouw mobiel moet je dat gewoon uit kunnen zetten op de manier die ik aangaf.

Volg gewoon de stappen op de site van Samsung zelf, alleen leggen ze daar uit hoe je het aanzet, jij moet het dan juist uitzetten.

 

Plaats anders eens schermafbeeldingen hier van waar je nu precies kijkt op die telefoon, misschien zit je in het verkeerde instellingen scherm te kijken.

Nee mijn huistelefoon heeft er niets mee te maken, behalve dat ik ontdekte dat je daar geen nummers kunt blokkeren en ik vaak lastig gevallen wordt door die krimiboys.


Je kunt je bericht aanpassen door met je muis op de 3 puntjes te gaan staan onderaan jouw bericht dat je wilt bewerken, dan verschijnt onderstaand popup schermpje en daarin dan voor Bewerk kiezen, dat aanpassen kan tot maximaal 1 uur na plaatsing.

Dan de afbeelding selecteren, op delete drukken op je toetsenbord, dan zou de afbeelding weg moeten zijn en daarna het bericht opslaan via de button Opslaan.


@Wilsophie, ik heb jouw bericht met per abuis geplaatste foto verwijderd.