Skip to main content
Beantwoord

Wat is de levertijd van de grijze Samsung S21 256GB?

• December 28, 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Wat is de verwachte leverdatum voor de Samsung s21 256gb grijs? In de winkel is 20 december aangegeven. Nog altijd alleen berichten dat het toestel niet op voorraad is. Maar wanneer wel?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @RUP60, we zijn voor dit model inderdaad in afwachting van nieuwe leveringen. We verwachten deze week nog een levering maar ik kan niet zien of dat voldoende toestellen zijn om ook jouw toestel te leveren. Zodra jouw toestel geleverd kan worden zal je hier een bericht over krijgen en zal de status in Mijn Bestelling worden bijgewerkt. Wij kunnen ook niet meer zien dan daar staat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2021

Hoi @RUP60, we zijn voor dit model inderdaad in afwachting van nieuwe leveringen. We verwachten deze week nog een levering maar ik kan niet zien of dat voldoende toestellen zijn om ook jouw toestel te leveren. Zodra jouw toestel geleverd kan worden zal je hier een bericht over krijgen en zal de status in Mijn Bestelling worden bijgewerkt. Wij kunnen ook niet meer zien dan daar staat.