Skip to main content
Beantwoord

Wat is de levertijd voor mijn iPhone 17 Black 256GB?

• July 13, 2026
  • 6 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb hem 2,5 week geleden besteld. Toen stond er dat hij de volgende werkdag in huis zou zijn. Maar nu is hij nog steeds niet op voorraad, wanneer kan ik hem verwachten?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Femke G ,

Helaas duurt dat nog meer dan twee weken. 

Op deze website staat meer informatie:

https://www.kpn.com/shop/mobiel/apple/iphone-17-5g/black-256gb

Lavender : leverbaar vanaf 10 juli 

Wit : Levertijd 1 tot 2 weken 

Sage : Levertijd 1 tot 2 weken 

Mist Blue : Levertijd 1 tot 2 weken 

Black : Langere levertijd 

Hou verder de bestelstatus in de gaten. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 13, 2026

Hallo ​@Femke G ,

Helaas duurt dat nog meer dan twee weken. 

Op deze website staat meer informatie:

https://www.kpn.com/shop/mobiel/apple/iphone-17-5g/black-256gb

Lavender : leverbaar vanaf 10 juli 

Wit : Levertijd 1 tot 2 weken 

Sage : Levertijd 1 tot 2 weken 

Mist Blue : Levertijd 1 tot 2 weken 

Black : Langere levertijd 

Hou verder de bestelstatus in de gaten. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Femke G, je wil uiteraard snel gebruik maken van jouw nieuwe telefoon. Op dit moment is er een langere levertijd voor het type dat jij gekozen hebt. Een concrete leverdatum heb ik helaas op dit moment helaas niet. Hou vooral de statuspagina van jouw bestelling in de gaten voor de meest actuele informatie. 

Ik heb nu ook de iPhone 17 gekozen. Maar daarvan is de levertijd ‘Langere levertijd‘.

Wat is een ‘Langere levertijd’? Is dat een levertijd van 2 weken? Of 4 maanden? Kan iemand iets meer uitleggen wat dit is?

Het gaat om de iPhone 17 256GB zwart.

Bedankt vast!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@twanbrabant92 

Dat betekend dat de levertijd langer zal gaan duren dan 2 weken, maar dat er geen exacte datum genoemd kan worden vanuit KPN.
Dit alles heeft te maken met wanneer Apple deze kleur weer gaat uitleveren aan KPN, en ook Apple daar geen informatie over kan geven richting KPN.

Ik adviseer je daarom om de bestelling bij KPN te annuleren, via de klantenservice van KPN op 0800-0402 of via status bestelling klik hiervoor op de volgende link: Status bestelling Mobiel

Zodra de bestelling is geannuleerd, bestel je jouw iPhone 17 in de kleur Zwart (256GB) op de website van Belsimpel in combinatie met een KPN abonnement, alwaar hij wel gewoon op voorraad is.
Bij Belsimpel wordt jouw bestelde iPhone de volgende dag al bezorgd.

Klik hiervoor op de volgende link: iPhone 17 - kleur zwart - 256 GB bij Belsimpel

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je work-around, maar de toestelprijzen zijn daar ruim €140 hoger.

Aan de telefoon zeiden ze dat het 8 september leverbaar zou zijn. Maar ik betwijfel dat. Ik vind het jammer dat KPN niet concreter kan aangeven dan ‘langere levertijd’. Dit lijkt erop dat het morgen kan komen, maar ook over 2 maanden.

Ik kan me niet voorstellen dat KPN niets te weten krijgt van Apple. Alle andere online shops hebben wel voldoende op voorraad en ik neem aan dat het bij Apple geen roulette is wie wat krijgt… Hopelijk is er snel wat meer bekend.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@twanbrabant92 

De keuze ligt vanzelfsprekend bij jouw, ik geef je alleen maar een goed bedoelde advies waarmee je eventueel iets kunt doen.

De actuele levertijd van de iPhone 17 (zwart) - 256GB is onveranderd, en staat nog steeds op “Langere levertijd”, bij twee andere kleuren staat inmiddels wel 8 september als levertijd.
Dus de medewerker die je aan de telefoon hebt gesproken, heeft niet helemaal goed gekeken.

Dus het is nu echt afwachten wanneer Apple de kleur zwart van de iPhone 17 uitlevert aan KPN, meer kun je helaas niet doen, behalve dan het advies uit mijn vorige reactie.

Als de bestelling bij KPN niet wilt annuleren, kan ik alleen maar tegen je zeggen, dat de kleur zwart weer snel leverbaar is.