Skip to main content

Hallo, ik heb meer dan een week geleden bij een KPN winkel een prepaid simkaart gekocht. Voor nummerbehoud moest ik het servicenummer maar bellen. Dat gedaan hebbende hoorde ik dat het porteren enkele dagen kan duren maar nu een week later is het nummer nog steeds niet geporteerd. Ik heb ook op m'n oude simkaart geen sms gekregen. Raar spul!

Wel heeft er een dame van KPN mij gebeld dat het goedkomt, morgen belt zij weer, waarschijnlijk om te vertellen dat het nog steeds niet gelukt is. En ik wil persé over naar KPN en mijn oude nummer behouden!

Ik vind ook nergens op de site van KPN een link waar ik kan vragen zonder doorverwezen te worden naar de aanschaf van een nieuw abonnement of prepaid: IRRITANT is dat want ik héb al een nieuwe simkaart!


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @WillemHimself, welkom op het forum. Ik begrijp dat je nu nog bij een andere provider zit met je nummer. En dat je met dat nummer over wilt naar KPN, maar dan wel op een prepaid. Ben je inmiddels al weer teruggebeld hierover en is er duidelijkheid? Zo niet, vul je forumprofiel in met het simkaartnummer én het over te zetten 06-nummer in het veld ‘klantnummer mobiel’. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik mee.


Hoi Erik,

Inmiddels is de overstap naar KPN gemaakt, alleen de procedure verliep moeizaam. Zo heb ik geen sms gekregen waarin de datum van porteren stond. Enfin, lang verhaal en so be it.

Ik ben nu aan het tobben hoe ik na opwaarderen een bonus krijg: https://www.kpn.com/prepaid/bonustariefplan.htm 

De beschrijving zoals op de website strookt niet met de prepaid app. Ik heb €10 opgewaardeerd maar over dat bedrag zie ik (nog??) geen bonus. Erg lastig en ingewikkeld allemaal, ik ga binnenkort maar weer 's langs bij de KPN-winkel. Het zal, zeer waarschijnlijk, aan mij liggen, maar dat mag ik als A.O.W.’er. Komt goed!


Fijn dat het met de overstap inmiddels is gelukt, @WillemHimself. Als je gebruik wilt maken van het bonustariefplan, dan moet je eerst dat tariefplan activeren. Dat kan via de prepaid app, of de MijnKPN. Nadat je dit dan geactiveerd hebt krijg je over elke opwaardering bonustegoed. Mocht het niet lukken via de app, reageer hier even weer (en vul je forumprofiel in). Dan kan ik het voor je aanzetten. Of, als je dat liever hebt, de collega's in de winkel kunnen dit ook. 


Ook het aanmelden voor het bonustariefplan is inmiddels op eigen kracht gelukt, ik heb het niet via de app op de telefoon gedaan maar via de ‘gewone internetversie’.

Was ik al blij met KPN, nu helemaal natuurlijk!

 

Dankjewel Erik voor je informatie!