Skip to main content

zondag telefoon stuk gevallen, dus dan wil je snel een ander. Schuin tegenover mij in Rotterdam zit een winkel. Ik zoek het nummer op om te vragen of n paar typen op voorraad zijn. Ik sta zelf alleen in onze winkel en kan niet weg. Je krijgt dan niet de betreffende winkel maar met 088 kan dat overal zijn. De bewuste telefoons zijn niet op voorraad. En nog meer niet. Tip van de dame aan de telefoon: loop even naar die winkel om het te vragen….
David

Voor zover ik weet is er helemaal geen voorraad meer in de winkels van KPN, elk toestel word opgestuurd ivm de kans op overvallen op de shops.

Bij een Belsimpel, Coolblue en Mediamarkt kun je nog wel toestellen gelijk mee krijgen.


Voor zover ik weet is er helemaal geen voorraad meer in de winkels van KPN

Klopt. I.v.m. veel overvallen hebben de winkels van o.a. KPN, T-mobile en Vodafone geen voorraad in de winkel. Het is in een KPN winkel momenteel alléén mogelijk er een te kiezen i.c.m. het verlengen (!) van je abonnement*. Het toestel krijg je vervolgens thuisgestuurd.
*verlengen abonnement kan in de laatste 4 maanden van je contract

In dit geval gaat het om los kopen van een telefoon begrijp ik. Dat kan in een fysieke onafhankelijke telefoonwinkel (zal toch ook wel in je winkelstraat zijn?). Via internet kan het bij Bol.com, Mediamarkt.nl en ook Belsimpel.nl (kies daar voor los toestel).

Ik weet niet wat voor winkel je hebt maar even tussen 12:00 en 13:00 een briefje op de deur en naar de dichtstbijzijnde onafhankelijke telefoonwinkel gaat moet toch lukken / kunnen lijkt mij.


Beste @David Haas, welkom! Sinds eind vorige week hebben we weer voorraden in onze winkels. Het gaat daarbij alleen om toestellen in het goedkopere segment. Geen nieuwe iPhones en Samsung Galaxys dus. Onze telefonische klantenservice kan met behulp van de voorraadchecker een goede indicatie geven van of een toestel voorradig is of niet. Ik vind het jammer om te lezen dat dit bij jou niet gebeurd is. Ik zou je dus eigenlijk willen adviseren om toch nog even te bellen met 0800-0402.


Hallo

Ik heb net met kpn gebeld en die zeggen dat de winkels geen toestellen op vooraad hebben


Beste @David Haas, welkom! Sinds eind vorige week hebben we weer voorraden in onze winkels. Het gaat daarbij alleen om toestellen in het goedkopere segment. Geen nieuwe iPhones en Samsung Galaxys dus. Onze telefonische klantenservice kan met behulp van de voorraadchecker een goede indicatie geven van of een toestel voorradig is of niet. Ik vind het jammer om te lezen dat dit bij jou niet gebeurd is. Ik zou je dus eigenlijk willen adviseren om toch nog even te bellen met 0800-0402.

Dit is nog steeds van toepassing, @marchus! Heel jammer om te lezen dat je niet juist bent geïnformeerd.Â