Skip to main content
Beantwoord

Wat is het 097 nummer van data only abonnement?

• May 31, 2022
  • 2 reacties
  • 287 keer bekeken

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal! Ik had vorige maand een 097 nummer gehaald voor mijn vaders nieuwe tablet. Alleen staat de 097 nummer nergens! Ook niet in instellingen en ook niet op de het kaartje met de pukcode. Kan iemand vertellen waar het ligt? Ik wil het namelijk toevoegen aan mijn KPN ID

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Kerem Canavar ,

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Begint het nummer met bv 31970. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het "telefoonnummer".

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 31, 2022

Hallo @Kerem Canavar ,

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Begint het nummer met bv 31970. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het "telefoonnummer".

• June 1, 2022

Grappig, die kende ik nog niet, ik dus gelijk even kijken, krijg ik bericht van KPN/Telfort, Telfort is nog niet weg dus.😁