Skip to main content

Ik heb KPN Compleet thuis en krijg op het mobiele KPN Sim Only-abonnement hierdoor dubbele databundel en €5,- korting en ESPN-sports compleet.

Nu zou ik graag een 2e KPN Sim Only-abonnement willen toevoegen met Unlimited data en nummerbehoud, met als doel om dan van hieruit dat andere Sim Only-abonnement te voorzien van MB's delen met max. 25GB/maand.

Gaat dat, en zo ja wat verandert er dan in deze situatie voor mij financieel en behoud ik de voordelen zoals hierboven vermeld ?  

Hallo @fringsyboy70 ,

Er verandert helemaal niets voor jouw KPN-Thuis-Abonnement en ook niet voor jouw huidige mobiele sim-only-abonnement. Zolang je jouw huidige abonnementen niet wijzigt, opzegt of verlengt, blijven de huidige voorwaarden, voordelen en prijs van toepassing. 

Als je een nieuw (extra) mobiel simonly-(unlimited)-abonnement afsluit, dan wordt dat een KPN-Husselabonnement. Daarmee kan je dan inderdaad MB's delen naar jouw andere abonnement. 

Kortom : Jouw plan kan zeker slagen ! 

 


Hi @fringsyboy70, ik heb helemaal niets meer toe te voegen aan het bericht van @Noordzee :blush: Zo lang je niets wijzigt aan je huidige abonnementen blijven de huidige voordelen daar actief én je kan met je toekomstige Hussel onbeperkt gewoon 25Gb delen!


Nu ben ik overgestapt zoals in vorig bericht maar loop ik tegen een probleem aan dat ik maar 25gb uit mijn zoon’s abonnement kan verdelen per maand tussen mij en m’n vrouw. Klopt dat wel? Mijn schoonbroer kan veel meer delen (echt unlimited) vanuit z’n unlimited-bundel. Hoezo dit verschil ? Dit lijkt wel op beperkt unlimited. Een discrepantie welteverstaan .


Nu ben ik overgestapt zoals in vorig bericht maar loop ik tegen een probleem aan dat ik maar 25gb uit mijn zoon’s abonnement kan verdelen per maand tussen mij en m’n vrouw. Klopt dat wel? 

Dat zegt @Maja_ toch ook? Dat je 25 gb kan delen? 8 maanden geleden? En zelf zegt u het in uw eerste bericht ook al.

Volgens mij is het inmiddels verhoogd naar 50 gb.


Waar staat dat ergens van die 50 GB  in de voorwaarden ?


Waar staat dat ergens van die 50 GB  in de voorwaarden ?

Dat staat gewoon op de website van KPN:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

Heel eenvoudig te vinden met Google hoor.

Maar het geld mogenlijk alleen voor nieuwe abonnementen. Als het abonnement 8 maanden geleden is afgesloten, dan is het misschien 25 GB.


Hopelijk is het 50 GB. Ik wil weten welke voorwaardes aan het nieuwe unlimited abo hangen want dat zou ik al mogen verlengen.


Hi @fringsyboy70, bij alle Unlimited abonnementen, maakt niet uit wanneer ze af zijn gesloten, kan je maximaal 50Gb delen elke maand. Jij zou dat dus ook moeten kunnen en je schoonbroer zal óók niet meer dan 50Gb kunnen delen :wink: