Skip to main content

 Beste medewerker, 

Ik heb vandaag mijn rekening binnen gekregen van mijn abonnement en zag dat er geld van iets online is betaald. 

Ik heb zelf geen idee wat het is en stond er ook niet bij waar ik voor betaald zou hebben. Is er een mogelijkheid dat hier naar gekeken kan worden? Ik heb namelijk al een keer eerder gehad dat ik door een bepaalde link op een sex site kwam die dus ook maandelijks geld van mijn abonnement af haalde. Hopelijk is dit niet weer zoiets waar ik nu maandelijks voor moet betalen. 

 

Gr Romy



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @RomyvR, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je niet op een maandelijkse betaling zit te wachten! Waar het precies voor is, is voor ons ook niet altijd te zien dus ik weet niet of ik het antwoord voor je heb. Het kan zijn dat het een aankoop was uit de Apple AppStore of Google PlayStore (afhankelijk van welk merk toestel je hebt) en dat die via de factuur is betaald. Als je bij de store op jouw toestel kijkt, zie je dan aankopen staan?


Best Jasper.. 

 

Ik heb gekeken in mijn app store in zie waarom dit is. Ik heb namelijk een Disney abonnement en gaat hier vanaf. Bedankt voor je reactie. 

 

Gr