Skip to main content
Beantwoord

Wat kan KPN betekenen bij het aanschaffen van een nieuwe mobiele telefoon?

• August 7, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

enige maanden geleden is na een val mijn telefoon kapot gegaan. ik HEB toen een oude mobile van mijn schoonzoon gekregen, maar inmiddels wil deze telefoon niet meer opladen. maar er is gewoon geen budget on een nieuwe the kopen. kan kpn mijn Verder helpen door dmv een zo laag mogelijk bedrag extra maandkosten, mijn aan een nieuwe telefoon the helpen

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Marieke2107, wat jammer dat je toestel kapot is gevallen en dat de vervanger het nu ook niet meer doet 😕

Ik zie dat anderen je hier al tips hebben gegeven, en hoop dat je inmiddels een voor jou betaalbaar toestel hebt kunnen vinden!

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 7, 2025

Hallo ​@Marieke2107 ,

Het beste is (als er geen budget is) om voorlopig gebruik te maken van een tweedehands telefoon. Mogelijk heeft iemand uit jouw kennissenkring nog een oudere telefoon liggen? Of je koopt iets goedkoops op Marktplaats. 

Dan ben je goedkoper uit dan als je via KPN een hele nieuwe telefoon koopt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2025

Er zijn goede toestellen tussen € 120,-- en € 200,-- te koop.

Samsung A15 en A16 zijn prima. De A16, wat recenter, is te krijgen voor zo'n € 136,--. In losse verkoop. Beste dan Mediamarkt, Coolblue, Optie #1 of andere belwinkel. Online bijvoorbeeld Belsimpel.nl of Bol.com.

Als je je abonnement kunt verlengen, kan daar een toestellening aan gekoppeld worden. Maar dan nog zou ik een niet al te duur toestel nemen om de maandlasten laag te houden. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hi ​@Marieke2107, wat jammer dat je toestel kapot is gevallen en dat de vervanger het nu ook niet meer doet 😕

Ik zie dat anderen je hier al tips hebben gegeven, en hoop dat je inmiddels een voor jou betaalbaar toestel hebt kunnen vinden!