Skip to main content

Goedeavond, ik heb dual simkaart besteld, vandaag binnen gekregen..mijn vraag is omdat al een simkaart in telefoon staat moet ik die beide vervangen of kan ook eentje want ik wou twee telefoons gebruiken..alvast bedankt 

 

Admin: Afgesplitst

Hallo @danci76 een duo simkaart doe je in 2 verschillende telefoons, maar let er op dat als je de ene telefoon gebruikt met een duokaart je de andere telefoon met de duokaart niet kunt gebruiken. 


Hallo @danci76, welkom op het KPN Forum!

We zijn een aantal dagen verder, misschien ben je er al achter, ik bied je graag toch nog het antwoord aan:

Een Duosim bestaat uit 2 simkaarten met hetzelfde 06 nummer. Op het moment dat je de Duosim activeert, activeer je beide simkaarten en wordt de simkaart die je al had gedeactiveerd. Deze kun je niet meer gebruiken en mag je door knippen en weggooien.
De informatie die JanD deelt is een belangrijke:

Goed om te weten: je kunt 1 apparaat tegelijkertijd gebruiken.
Zorg er voor dat er maar 1 apparaat aanstaat. Wissel je van apparaat, dan is het belangrijk dat het actieve apparaat eerst wordt uitgeschakeld en daarna pas het tweede apparaat wordt ingeschakeld. Na het wisselen kan het voorkomen dat je niet bereikbaar bent of dat je geen berichten kan ontvangen. Dit probleem verdwijnt nadat je een uitgaande verbinding hebt gemaakt.