Skip to main content
Vraag

We kunnen met drie mobiele nummers niet naar één vast nummer bellen

• May 11, 2026
  • 8 reacties
  • 37 keer bekeken

ik heb al weken een vervelend probleem. met mijn mobiel kan ik niet meer bellen naar een bepaald vast nummer waar ik al jaren mee bel. zij kan mij wel bellen. daarna heb ik het nog geprobeerd met het mobieltje van mijn man en mijn zoon. hetzelfde probleem geen verbinding. ik heb te maken met een oudere vrouw die absoluut niet met al die moderne dingen om kan gaan en ook geen hulp heeft. ik hoop dat jullie een idee hebben wat we kunnen doen want ik heb geen idee meer.

8 reacties

• May 11, 2026

Kan niemand het nummer meer bellen misschien ?
Is het nummer waar je naar wil bellen onlangs naar een andere aanbieder gegaan ?
( Misschien onwaarschijnlijk, anders zou je het wel weten cq vermelden, maar toch )
Eventueel hier op te zoeken wie nu de aanbieder is :
https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers-zoeken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2026

nee dat niet want ze belt wel of wordt gebeld door allerlei andere nummers.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2026

wat wel veranderd is is haar server. maar dat is december al gebeurd. daarna ging het eerst goed daarna had kpn haar telefoon per ongeluk afgesloten. heeft ook een week geduurd. uiteindelijk konden we weer bellen maar toen is ze een hele tijd weg geweest. daarna hebben we ook nog een tijd gewoon gebeld en toen begon de ellende.

• May 11, 2026

Er zal een KPN-er naar moeten kijken dan.
Geef de nummers door in jet profiel, alleen zichtbaar voor de moderatoren hier.

He, deze tekst blijft nu staan :

Vermeld GEEN persoonlijke gegevens zoals je adres of telefoonnummer. Wat je hier opschrijft is na plaatsing voor iedereen zichtbaar

JanD
Superuser
  • May 12, 2026

He, deze tekst blijft nu staan :

Vermeld GEEN persoonlijke gegevens zoals je adres of telefoonnummer. Wat je hier opschrijft is na plaatsing voor iedereen zichtbaar

Wat is daar apart aan ​@KeesYagi ?

En toch lezen veel mensen die regel niet en plaatsen toch nog persoonlijke info binnen een openbaar topic.😎

• May 12, 2026

Zodra ik nu begin te typen in dit vakje verdwijnt die tekst, maar bij het schrijven van mijn vorige bericht niet, dat viel mij op, meer niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2026

moet ik dat in mijn profiel hierboven doen? en waar precies. ik schat alleen dat ik daar niet al die nummers in mag zetten.

JanD
Superuser
  • May 12, 2026

Beste ​@jorika dat kun je inderdaad in je profiel doen in de vakjes waar privé bij staat, dan is het alleen zichtbaar voor het moderatieteam van KPN en NIET voor medeforumgebruikers zoals ik.