Skip to main content

Hier het zelfde probleem ik kan vandaag verlengen. Maar met sms check staat dit nummer is niet verlengbaar. 

 

Wel al 20x geprobeerd.. 

Admin: afgesplitst van originele topic

Hallo @Daisy91 in MijnKPN, rubriek mobiel, abonnement, kun je zien of je kunt verlengen, in de regel staat het ook bovenaan de pagina.

Het kan maximaal 120 dagen voor einde contractdatum, dus géén 4 maanden.

 


Hallo @Daisy91 in MijnKPN, rubriek mobiel, abonnement, kun je zien of je kunt verlengen, in de regel staat het ook bovenaan de pagina.

Het kan maximaal 120 dagen voor einde contractdatum, dus géén 4 maanden.

 

Ja dat klopt. In de app staat dat ik kan verlengen 30 augustus 2022 en mn contract loop 27 december 2022 af. Alleen ik kan niet verlengen. Omdat de checker zegt dit nummer kan niet verlengd worden. 


Hallo @Daisy91 in MijnKPN, rubriek mobiel, abonnement, kun je zien of je kunt verlengen, in de regel staat het ook bovenaan de pagina.

Het kan maximaal 120 dagen voor einde contractdatum, dus géén 4 maanden.

 

 

 


Hallo @Daisy91 in MijnKPN, rubriek mobiel, abonnement, kun je zien of je kunt verlengen, in de regel staat het ook bovenaan de pagina.

Het kan maximaal 120 dagen voor einde contractdatum, dus géén 4 maanden.

 

 

Hallo @Daisy91 duidelijk, je kunt verlengen. Probeer het eens via de normale website van KPN op een pc en niet via je telefoon, dan zou het gewoon moeten lukken.

Even voor de duidelijkheid: verlengen hoeft dus niet, als je tevreden bent met je huidige abo en prijs kun je het ook gewoon zo laten. Alleen als het aanbod veel goedkoper is dan wat je nu betaalt kan het interessant zijn, maar die wijziging gaat dan pas op 27-22-2022 in.

 


Hallo @Daisy91 duidelijk, je kunt verlengen. Probeer het eens via de normale website van KPN op een pc en niet via je telefoon, dan zou het gewoon moeten lukken.

Even voor de duidelijkheid: verlengen hoeft dus niet, als je tevreden bent met je huidige abo en prijs kun je het ook gewoon zo laten. Alleen als het aanbod veel goedkoper is dan wat je nu betaalt kan het interessant zijn, maar die wijziging gaat dan pas op 27-22-2022 in.

 

Ok ga ik het op laptop proberen


Hallo @Daisy91 , laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.