Skip to main content

Mijn telefoon abonnement zou ik graag willen verlengen met een nieuw toestel. Zodra ik inlog met mijn verificatiecode krijg ik de melding: 

“Er is helaas iets misgegaan.

Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.

Blijft dit probleem zich voordoen? Neem dan contact op met de KPN klantenservice via 0800 - 0402.

Onze excuses voor het ongemak.”

 

Dit probleem ervaar ik sinds gisterenavond. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder naar de klantenservice te bellen?

Hi @sfa! Hmmm, dat is gek: de melding komt mij niet bekend voor en op dit moment zijn er geen problemen of storingen bekend.

Krijg je deze melding nog steeds als je een andere internetbrowser gebruikt en/of de cookies/ geschiedenis wist? 

Je hoeft niet per se te bellen met onze klantenservice, chatten kan ook! :wink:
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. 
Chatten kan van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.