Skip to main content

Goede middag. 
 

wederom ben ik bedonderd door een kpn medewerker. hier komt het verhaal. 
 

April 2020: ene Mike *** van KPN, had hele mooie wensen en zou het heel jammer vinden als ik zou overstappen naar een andere provider. Want daar belde ik voor omdat ik helemaal klaar was met de slappe service en valse beloftes van jullie. Daarom wou ik overstappen naar Vodafone. Nu had meneer Mike een heel aantrekkelijk aanbod als ik toch zou blijven en verlengen. Mijn veel te dure maandelijkse rekening van 59,- per maand naar 46,- per maand, alles onbeperkt en een nieuwe Iphone SE. Toen ik dit berekend had scheelde het ongeveer 350,- Euro in 2 jaar als ik zou blijven bij kpn vergelijke als ik naar Vodafone zou gaan en los een toestel te kopen. 

na 4 weken nadenken heb ik het toch maar gedaan, omdat Mike mij een vriendelijke jongeman leek die mij echt wou helpen. En het leed wou compenseren die mij de laatste jaren door jullie aangedaan is. Zogezegd zo gedaan heb ik terug gebeld en het toegezegd.

Nu komt het leuke van dit alles, Meneer *** heeft dus gewoon mijn huisnummer veranderd naar een ander adres waardoor ik de korting kreeg om de 46,- per maand te bereiken. 

de eerste rekening waren inderdaad 46,- per maand. Alleen hierna kreeg ik ineens rekeningen van 54/56 Euro? Dit was totaal niet de afspraak ! Ik heb het zelfs nog meerdere keren genoemd en hij zei op mijn 10 vingers dat ik 100% recht heb en dat alles volgens hem ook 100% correct is en de rekening nooit hoger dan 46,50 zal zijn. En toch ben ik weer bij de poot genomen. Inmiddels 7-8 medewerkers gesproken maar je word gewoon weer in de kou  gelaten ! Het is een enorm geluk dat ik nog knap tot 10 kan tellen. Want ik was bijna in staat om naar de kpn winkel in Drachten te rijden en dan werd het niet mals. 
 

de heer *** is na al deze ellende dan ook verzocht om mij zsm terug te bellen om dit probleem op te lossen die HIJ veroorzaakt heeft voor zijn eigen profijt. Inmiddels meer dan een maand verder en niks meer gehoord van deze bedriegende snotneus. Want dat is hij in mijn ogen. 

Ook betaal ik vanaf dit moment geen rekeningen meer tot dat ik krijg wat mij beloofd is. Ook ga ik aangifte doen tegen Meneer *** vanwege valse voorwendselen in mijn abonnement.
 

Dit is dan ook 1 van mijn laatste pogingen om dit probleem alsnog op te lossen. Zo niet, komen de boven genoemde stappen. Ik laat mij niet meer bedonderen door jullie. Dit keer komen jullie hier niet mee weg. Ook ga ik dit aankondigen op social media als er niks mee gebeurd. 
 

Ik hoop dat er zsm een reactie komt !  

Gegroet, Dhr. K. Visser.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Welkom op het forum @Kpvisser95, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Ik kijk heel graag even met je mee naar deze situatie, zodat ik kan achterhalen hoe de vork hier precies in de steel steekt en waarom de betreffende collega nog niet weer contact met je heeft gezocht. Kan goed zijn dat hij voor langere tijd met verlof is, of ziek is, en dat het geen onwil van hem is.

Zou je hiervoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

 


Beste,

Als het goed is staan nu mijn gegevens er in. 
ik hoop dat gaat lukken zo. 

inmiddels heb ik wel contact gehad met de politie. Zijn willen eerst jullie hulp afwachten dus dat ga ik uit respect dan ook doen. 
 

Gr,

Kevin.


Bedankt, ik zie dat je nu nog steeds geregistreerd staat op een verkeerd huisnummer en dat de betreffende collega een notitie achter heeft gelaten waarbij hij aan heeft gegeven dat hij je huisnummer heeft gewijzigd zodat je de korting wel zou krijgen. Dat is natuurlijk uiterst merkwaardig en ook absoluut niet de bedoeling.

Ik ga deze situatie voorschotelen aan onze  interne security desk, zou ik daarvoor jouw mobiele nummer als contact nummer door mogen geven? Kan zijn dat ze graag nog van jou willen horen hoe het gesprek verlopen is.

Verder zie ik een notitie van de 25e dat er gepoogd gaat worden om alsnog €7,50 korting toe te kennen aan je abonnement, als dat lukt klopt het financiële plaatje voor jou gelukkig weer!


Goede middag,


Mooizo dat is goed om te horen dat er eindelijk voorruit gang komt in de zaak. Dit heeft meneer T niet aangegeven zeg ik alvast. Heb hem duidelijk gevraagd of er geen haken / ogen aan zitten en dat meneer ook alles correct ingevuld heeft. Ook hoop ik dat hij aangepakt word want dat verdient hij. Meneer hij mij opzettelijk in de kou gelaten voor eigen profijt. 
 

Betreft contact vind ik helemaal prima. Ik zou ze graag vertellen wat mij allemaal verteld is en wat ik allemaal gezegd heb. Ik neem aan dat alle gesprekken ook opgenomen zijn :-) 

 

Ook alvast bedankt voor de goede hulp ! Ik verwacht dan ook dat dit goed gaat komen nu. Die korting is mij al toegezegd voor het verlengen door meneer T. 

 

Mvg, K Visser.