Gisteren, 16 juli 2024, voor de 2e keer contact gehad met kpn en toen is er een ticket aangemaakt.
Ik heb al 3 weken last van dat het netwerk wegvalt als is buiten ben. Ik heb dan ineens een E netwerk. Niks werkt meer. Kan nergens gebruik van maken, zoals internet bankieren, parkeer app etc op dat moment. Jammer genoeg leven we in een maatschappij dat we internet nodig hebben, maar dan wil ik daar ook gebruik van maken. 2 weken geleden gebeld met kpn en toen werd er gezegd dat er geen storing was en dat ik maar mijn mobiel aan en uit moest zetten( dit had ik al meerdere keren op een dag gedaan)
Ik kreeg gisteren te horen dat kpn op de hoogte is van het probleem en dat het blijkbaar als sinds mei speelt en dat ze ermee bezig zijn.
Ik zie veel meldingen over de iPhone maar ik maak gebruik van een Samsung en het ligt niet aan mijn telefoon want thuis heb ik er geen last van.
Buiten moet ik steeds mijn mobiel aan en uitzetten en dan heb ik ongeveer 30 seconden internet en het ligt er weer uit. Ook moet ik steeds handmatig het netwerk selecteren en dan valt het weer weg.
Tijdens telefoon gesprekken valt ineens de verbinding weg of ik kan niet bellen of gebeld worden.
Dit wordt nu wel irritant. En ik weet dat ik niks anders kan doen dan hier klagen erover want ik moet maar wachten tot kpn het heeft opgelost.
Het is dus niet alleen de iPhone of de Samsung s24, maar in mijn geval ook andere series van de Samsung. Ook in mijn omgeving hebben meerdere mensen hier last van.
Dit moet echt opgelost worden, want zodra ik de deur uitloop heb ik dit probleem.