Skip to main content

Ik had een vraag voor de klantenservice, dus ik wilde deze bellen in de auto op weg naar huis (omgeving Leiden naar Rotterdam). Dit heb ik gedurende een uur gedaan, aangezien telkens na een minuut of 10 de verbinding wegviel en ik weer doodleuk achteraan in de rij geplaatst werd. Uiteindelijk pas thuis op de bank contact weten te krijgen. De klantenservice wist wel een oplossing: gewoon even de simkaart in een ander toestel doen en kijken of het dan ook gebeurt. Serieus?

Misschien dat er hier wat betere suggesties zijn. Waarom valt de verbinding 5 keer in een uur weg op het beste netwerk van Nederland, in de randstad nota bene? En nee, het was niet in een tunnel. 

Hallo @RVDLRT, goed dat je jouw vraag hier neer legt. De intentie van de klantenservice was goed. Om te achterhalen waar het probleem precies zit, vragen we je om een zogenaamde kruistest te doen. Hierbij ruil je twee simkaarten van twee toestellen om. Als je dan met jouw simkaart dezelfde problemen in een ander toestel ervaart, maar niet met een andere simkaart in jouw toestel, dan kunnen we vrijwel zeker zeggen dat het aan de simkaart ligt. Ervaar je juist geen problemen met jouw simkaart in een ander toestel, maar wel met een andere simkaart in jouw toestel, dan kun je bijna zeker zijn dat het probleem in het toestel zit. Voordat we met een gepaste oplossing kunnen komen, is het wel zaak om eerst te achterhalen waar het probleem zit. Daarom wil ook ik je eerst vragen zo'n kruistest uit te voeren en het resultaat hiervan met mij te delen. We kunnen daarna samen verder kijken naar een oplossing. :blush: