Skip to main content
Beantwoord

Sinds gister hoor ik niks meer als ik iemand bel

• May 19, 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hallo sinds gister als ik iemand wil belle en er wordt opgnomen dan hoor ik niks en die andere hoort mij ook  niet wil graag ander nmmr na kan nie belle

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@freebirdy, welkom op onze community! Ik denk niet dat een nieuw nummer hierin iets gaat doen. Heb je je telefoon al herstart? Gebruik je ook iets van een bluetooth koptelefoon of oordopjes? Kun je anders eens met ons bellen op 0800-0402?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@freebirdy, welkom op onze community! Ik denk niet dat een nieuw nummer hierin iets gaat doen. Heb je je telefoon al herstart? Gebruik je ook iets van een bluetooth koptelefoon of oordopjes? Kun je anders eens met ons bellen op 0800-0402?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 21, 2025

Als het ook met bellen naar kpn ( 0800-0402 ) niet werkt en je ook niks hoort lijkt het erop dat er iets met je toestel is.

Dan kun je het beste even een kpn winkel of anders een lokale belwinkel binnenlopen. Zij kunnen je toestel dan te plekke even beoordelen.