Skip to main content

Hoe is dit opgelost? Ik heb via Belsimpel nieuwe telefoon gekocht en simkaart van kpn ontvangen. Geen activatiecode ontvangen, schijnt al geactiveerd te zijn. Heb ook direct internet van kpn, maar kan niet bellen. 

Gebeld met kpn, maar die weten het ook niet, nu tot 5 werkdagen wachten. Balen dat de overstap zo slecht verloopt. Over 2 jaar ben ik weer weg bij kpn.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Gaat je nummer over van een andere provider, @FrankB ?

Dan moet je die datum aanhouden om de simkaart van de oude provider om te wisselen met die van kpn.


Ja, zo slim ben ik zelf ook. Kpn heeft mij doorgegeven dat eea verwerkt is. Het werkt alleen niet 


Snelst is even, euh, bellen met kpn via het gratis nummer 0800-0402 .

Er is vast wel een werkende telefoon in je omgeving te vinden.

Gebeld met kpn, maar die weten het ook niet, nu tot 5 werkdagen wachten.

Ik zie dat je dat al gedaan hebt maar gewoon nogmaals bellen. Want ik vind dat een rare en onacceptabele reactie.

Succes.🤞


Ze hebben het doorgezet naar een andere afdeling en dat kan 5 werkdagen duren. Ik vind dit ook geen goede service voor een nieuwe klant.


Hi @FrankB, welkom op het forum. 

Ik ben benieuwd of je inmiddels iets hebt gehoord van de technische dienst. Ik hoor graag van je. 


Ja, het is inmiddels opgelost. Waarschijnlijk stond er bij hen iets fout.


Hi @FrankB, welkom op het forum. 

Ik ben benieuwd of je inmiddels iets hebt gehoord van de technische dienst. Ik hoor graag van je. 

Ja, het is inmiddels opgelost. Waarschijnlijk stond er bij hen iets fout.

Top, fijn om te lezen!