Skip to main content

Beste,

Volgende week ga ik starten met een rondreis van drie weken door de Balkan. (Slovenië/Kroatië/Bosnië&Herzegovina/Servië/Kosovo/Montenegro/Albanië/Macedonië/Griekenland) 
Om toch bereikbaar te zijn wil ik graag een voordeelbundel buiten EU aanschaffen. 
Moet ik voor deze landen allemaal apart een bundel aanschaffen of gaat de bundel gewoon over als ik de grens over ga?

Alvast bedankt,

Hallo @Taco1993 ,

Je hebt meerdere bundels nodig, maar niet voor ieder land een aparte bundel. 
 

Het is niet mogelijk om tijdens jouw vakantie bundels om te zetten naar een andere bundel. 

 

KPN maakt voor het buitenland onderscheid in een aantal groepen:

  • De EU
  • Voordeellanden buiten de EU
  • Voordeellanden buiten de EU met aanvullende Datavoordeel bundel beschikbaar (afbeelding)
  • Overige landen buiten de EU

 

Waar het land waar je bent/heen gaat onder valt kun je checken op onze Buitenlandpagina op de website. Vul daar de naam van het land in en je krijgt direct te zien onder welke het valt en welke bundels beschikbaar zijn.

Voor bijvoorbeeld Albanië en Macedonië geldt dat dit beide voordeellanden buiten de EU zijn. Maar, Albanië heeft de Datavoordeel bundel beschikbaar, en Macedonië niet. Als je dan ook deze bundel hebt aangeschaft, dan kun je deze bundel in Macedonië niet gebruiken.