Skip to main content

Mijn dochter zit in een nieuw gebouwd appartement in een bestaand gebouw. De aansluiting van ´straat´ naar de meterkast is een loze buis. De kosten voor aansluiting moet ze zelf betalen (huurappartement), evenals haar nieuwe buurvrouw. Dat loopt echt hoog op, terwijl ze eind dit jaar gratis op glasvezel kunnen worden aangesloten.

Ik heb een goede MIFI-router liggen, maar begrijp dat er geen gewone 06-SIMkaarten meer in kunnen én dat die met een mobiel geactiveerd moeten worden met de ouderwetse grotere kaarten. Die hebben we dus ook niet.

Wie kan me helpen? Graag zoveel mogelijk data (de onbeperkt SIM Only zou perfect zijn).

 

Groet,


Monique

Het lijkt mij eenvoudiger om een unlimited abonnement te nemen op haar mobiel en die als hotspot te gebruiken.  Sowieso moet er na 10gb verbruik extra data besteld worden. Dat is met een mobiel eenvoudiger. 


Het probleem is dat ze vastzit aan een andere provider voor haar mobiel. 

 

Je hebt overigens wel gelijk, zeker wat betreft die 10GB.

 Dank!


Hallo @DosPalmeras, voor een MIFI router heeft KPN data only abonnementen. Daar is 10GB wel de grootste databundel. Onbeperkte data hebben we enkel bij de mobiele telefoon sim only abonnementen. 

Onze concurrent T-Mobile heeft wel een onbeperkt data only abonnement: https://www.t-mobile.nl/shop/product/data-sim-only?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOT41,GAT41


Dank je wel! Aan 10GB gaat de dame niet genoeg hebben. Ik ga even bij de collega’s kijken. Dank voor de tip!