Skip to main content

met al die verschillende abo’s en snelheden staat erbij een 0 gb sim only  vreemd genoeg niks, dat is voor mijn teenager waarmee ik mijn 100gb abo wil mee gaan delen, en die ongetwijfeld flink gaat lopen stoken, is dat nou 300, 600 of 1000mb? hij heeft een iPhone pro 13 max.

Hij kan van de van jou verkregen bundel simpelweg even een speedtestje doen via 4G/5G via http://kpn.com/speedtest in de browser van de telefoon 😉.

Maar ik vermoed dat het ...tot 140 Mb/s is. Dat heb ik ook. De abonnementen van vóór 5 februari 2024 hebben die snelheidbeperkingen nog niet.

Op dit moment is het kennelijk druk in de digitale ether. Overdag dik 140 Mb/s down. Nu slechts 27 Mb/s. ( 11 up). 4G hier.

Is geheel afhankelijk van het netwerk waarmee verbonden wordt.

Hetgeen je deelt is de hoeveelheid, niet de snelheid. Je bepaalt zelf hoeveel je deelt.

Hoi ​@zijksnor, een 0 GB abonnement of bijvoorbeeld een teenager abonnement heeft maximaal een downloadsnelheid van 300 Mbit/s en uploadsnelheid van 150 Mbit/s.

Dit is echter onder ideale omstandigheden, in de praktijk haal je dat niet altijd.

Mocht je contract vóór 2 februari 2024 zijn, toen het nog niet o.b.v snelheid was, is de downloadsnelheid tot 500 Mbit/s en upload tot 100 Mbit/s, als ik mijn contract uit 2023 moet geloven.

(maximale) snelheid is niet hetzelfde als je databundel
Houd er rekening mee dat dit over de snelheid gaat. Stel: je hebt een abonnement met 16GB data. Dan kun je tot 16GB gebruikmaken van een maximale downloadsnelheid van 300 Mbit/s.

Reageer