Skip to main content

Helllupp!

Het idee is om vanuit onze camper te gaan werken in het buitenland. Aangezien wij veel GB’s verbruiken ben ik op zoek naar ‘DE’ oplossing hiervoor. Ik verwacht 20 G per dag nodig te hebben. Mifi router is zo gekocht, maar welke oplossing is er voor de data simkaart?? Hoeft niet de goedkoopste oplossing te zijn, maar wel steady en liefst onbeperkt. Groet, Daan!

Hallo @Onbeperkt data Europa ,

Bij KPN ga je die oplossing niet vinden. Met een unlimited abonnement kun je maximaal 25 GB per maand gebruiken in het buitenland. (EU)
 

Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een contract in het land van bestemming. 


Thx! Tips voor Spanje en Portugal (liefst Europa sim) of gewoon de winkel inlopen?


Geen idee, ik ben daar nog nooit geweest. Gewoon de winkel inlopen dan maar… 


Movistar is een oude bekende :

https://www.movistar.es/particulares/movil/linea-adicional-infinita

50GB in de EU voor €22 eerste 6mnd gratis.

Ik zou voor je vertrek op één van de eerste toeristische plaatsen zo'n lokale gsmrepairshop bellen, die spreken goed engels, kennen de regels voor legitimatie en adresgegevens en kunnen misschien het kaartje voor je klaarleggen of zelfs opsturen.

Tip: met een esim heb je natuurlijk helemaal geen fysieke sim nodig en kan je nog makkelijker wisselen, contract afsluiten etcetera. Geen idee hoever ze ermee zijn bij de mifi routers of buitenlandse providers.


Thx, top info! Ik ga op onderzoek uit!