Skip to main content
Beantwoord

Werkt mijn telefoon, de AGM M9 4G straks ook op 4G?

• July 23, 2026
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor als over een paar maanden het 2G netwerk (helaas!) niet meer ondersteund wordt en heb de AGM M9 4G gevonden. Ik weet alleen niet of deze straks ook echt werkt via KPN. Kan iemand daar uitsluitsel over geven?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Mosquito-05. Welkom op de community! Ik ken de AGM M9 4G zelf niet, dus ik kan je helaas geen persoonlijke ervaring meegeven. Volgens de informatie op de website van AGM ondersteunt het toestel wel 4G.

Daarom lijkt het toestel in principe geschikt voor bellen via het 4G-netwerk van KPN. Ik zou wel aanraden om het voor de zekerheid bij AGM of de verkoper te controleren.

2 reacties

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Is een leuk toestel. En hij werkt zonder problemen ook via 4G van KPN.

Overigens blijft 2G bij KPN nog tot 1 december 2027 actief.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Mosquito-05. Welkom op de community! Ik ken de AGM M9 4G zelf niet, dus ik kan je helaas geen persoonlijke ervaring meegeven. Volgens de informatie op de website van AGM ondersteunt het toestel wel 4G.

Daarom lijkt het toestel in principe geschikt voor bellen via het 4G-netwerk van KPN. Ik zou wel aanraden om het voor de zekerheid bij AGM of de verkoper te controleren.