Skip to main content

Ik heb nu een Sim kaart die ook werkt in een mobiele telefoon. Ik vroeg me af of een simkaart met alleen data voor internet wel zou werken mijn Huawei mifi....? 

admin: eigen topic aangemaakt

Dag @Berendwillem! Werkt jouw eigen simkaart, die je in je telefoon gebruikt, niet in de Mifi-router? Wellicht omdat je de pincode niet kunt invoeren bij het opstarten? 
Een data Only simkaart is juist geschikt voor een Mifi-router! Wij geven bij netwerkstoringen ook Mifi-routers uit mét Data Only kaarten. Het zou dus moeten werken.  


Check altijd even de specificaties van het apparaat, voordat je die aanschaft. Maar over het algemeen zit dat wel goed 😃

Site die frequenties weergeeft (per provider).  


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag:relaxed:


HALLO Lisa, excuses voor zeeeeer late reactie.

Probleem aangekaart bij Coolbleu. ter plekke is daar de mifi onder handedn genomesn. 0 resultaat. Wachtwoord dat meegegeven is en n.b. op het apparaat zelf staat wordt niet geaccepteerd. Weggegooid GELD.

 


Wat jammer dat het dan niet gelukt is 😞 en bedankt dat je dit nog even deelt! Ik hoop dan dat je een ander alternatief hebt gevonden.