Skip to main content

WhatsApp app kent de simkaart niet door het op gegeven telefoon nummer wat moet ik doen zo dat Simkaart nummer herkent gaat om toestel Samsung A51 

Omdat vandaag nummer is overgezet op deze nieuwe telefoon maar WhatsApp installeren lukt niet 

 

Hi @Tonny56 ,
Kun je bellen en/of SMSen met de simkaart in je nieuwe toestel? Als je handmatig je nummer invoert in het balkje krijg je namelijk een SMSje waar een code in staat. Door die code dan in te voeren (of whatsapp toe te staan om berichten te lezen) kun je dan verder naar het volgende scherm. Als het goed is kom je dan uit op een vraag in de richting van: wil je de back-up laden van je whatsapp gesprekken. Kies ja of nee en daarna zou je whatsapp moeten kunnen gebruiken :relaxed: .


Sms komt niet over bij mijn van WhatsApp dus ook geen code 

Er staat bij stuur sms op nieuw in 6 uur beetje K is het  wel


Verder lukt het ontvangen van SMS wel? Ik heb even in je profielinstellingen gekeken met je klantnummer van je mobiele abonnement. Wat wel een oorzaak zou kunnen zijn is dat er een blokkade stond op ‘eenmalige diensten en abonnementsdiensten’ bij premium SMS instellingen:astonished: . Deze heb ik er nu af gehaald voor je. Kun je eens proberen of dit het opgelost heeft? Verder staan alle instellingen gewoon goed:muscle_tone3:

Als je deze blokkade weer aan wilt hebben kun je dit zelf doen op payinfo.nl 


Ja maar het gaat niet om mijn mobiel maar van mijn vrouw zei heeft een nieuwe met abonnement 

had prepaid nummer deze week over gezet naar dat abonnement 

En heb gegevens over gezet naar nieuwe maar alleen WhatsApp niet kent nummer niet 

En ze kreeg ook nog WhatsApp berichten op de oude telefoon 


Dan zal het oude nummer nog niet over zijn naar het nieuwe abonnement, anders krijg je die berichten niet op de oude telefoon lijkt mij.


Ja wel nummer werk op nieuwe telefoon 


Ah oke, belangrijke info :muscle_tone3: . Kun je haar 06 nummer dan misschien neer zetten achter je eigen mobiele klantnummer? Misschien werkt de simkaart dan nu op het tijdelijke nummer die aan de nieuwe simkaart gekoppeld is. Als je de SMSjes wel ontvangt op de oude telefoon kun je ook die code invullen op de nieuwe telefoon? Zo kan je ook whatsapp installeren en voltooien:stuck_out_tongue_closed_eyes:


Dat snap ik niet oude telefoon is leeg en pukcode weet ik ook niet meer


Attentie Attentie het werkt vraag niet hoe maar kreeg in eens code voor WhatsApp en zelfs was er nog een WhatsApp backup dus meeste gegevens zijn er nog 

dames heren bedankt voor het mee denken 📞👍👍👍


haha nou helemaal TOP  dat het werkt:blush: . Denk dat het tijdelijke nummer omgezet is naar het te behouden nummer:muscle_tone4: .


Ja wie weet als nog bedangttttttt