Skip to main content

Finland heeft 3 netwerken (Elisa, Telia, DNA) en ik kan niet vinden welke van deze netwerken door KPN gebruikt wordt. Ik ben nog geen KPN klant en onze vaste locatie wordt door een van de netwerken beter gedekt dan de andere twee.

 

Ik kan geen officiële pagina/pdf vinden met roaming partners per land. Heeft iemand een idee?

Hi @randomnaam666, welkom hier. 

In Finland werken we samen met de volgende providers: DNA, Telia, Elisa en Ålands. Afhankelijk van waar je precies bent. 

Lukt er iets niet? 


Dank voor de snelle reactie. Ik probeer mijn “due diligence” te doen voordat ik naar KPN overstap. Het zou erg vervelend zijn om beduidend mindere ontvangst te hebben dan we nu via T-Mobile krijgen.

 

Best moeilijk omdat zowel lokale dekking als de contracten tussen operators nogal dynamisch zijn.


Dank voor de snelle reactie. Ik probeer mijn “due diligence” te doen voordat ik naar KPN overstap. Het zou erg vervelend zijn om beduidend mindere ontvangst te hebben dan we nu via T-Mobile krijgen.

 

Best moeilijk omdat zowel lokale dekking als de contracten tussen operators nogal dynamisch zijn.

Ow zo, ik snap het.

Ik verwacht geen problemen om eerlijk te zijn, over het algemeen werken we met dezelfde providers in het buitenland. De 4 die ik noemde zijn ook de grote spelers daar.