Skip to main content

Goedendag,

Ik probeer het via online lukt niet, ik heb telefonisch contact met ene Jermain nee lukt niet, maar krijg geen reden. Probeer contact via chat, lukt niet. Op dit moment niet zo eern tevreden klant terwijl ik al ruim 15 jaar tevreden ben. Hoe kan ik nu met iemand in contact komen die mij fatsoenlijk te woorx staat en mij uitleg geef. Ik wil alleen maar uitstel tot de 25ste van deze maand:sweat:

Het beste kunt u toch bellen naar 0800-0402 gratis nummer. u zegt tegen de computer die u aan de lijn krijgt; ik wil de afdeling collections. Die afdelig is er alleen tijdens kantooruren.


Hallo @deRots ,

Je kunt eenmalig een uitstel van betaling regelen via de website. Heb je het al op deze manier geprobeerd? 

Betaling eenmalig uitstellen

Lukt het deze maand niet om je factuur te betalen? Je mag van ons een keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1