Skip to main content

Goedemiddag,

 

Zelf werkzaam bij een internet provider waar klanten melden dat WIFI bellen niet werkt, en voorheen bij een KPN/Ziggo werkt het gewoon prima.
Toestellen zijn gewoon compatible


Nu kan het zo zijn dat de subnetten van ons niet op de White list staan.

De Subnetten heb ik toegevoegd aan mijn profiel.

Graag zoek ik contact met jullie technische helpdesk om te gezamenlijk op te lossen voor onze klant.

 

 

Amateuristische provider werk jij voor als jij op deze wijze hulp bij de concurrent moet vragen @JordyBakker 


Amateuristische provider werk jij voor als jij op deze wijze hulp bij de concurrent moet vragen @JordyBakker 

Klanten hebben tegenwoordig al heel veel moeite om in contact te komen met KPN. Misschien andere providers ook wel 😉


Amateuristische provider werk jij voor als jij op deze wijze hulp bij de concurrent moet vragen @JordyBakker 

Klanten hebben tegenwoordig al heel veel moeite om in contact te komen met KPN. Misschien andere providers ook wel 😉

 

Dat klopt helemaal. ben al een week bezig om via verschillende ingangen naar binnen te komen.


Hoi @JordyBakker en welkom op het forum! Niet vaak dat ik hier concullega's spreek, dus super leuk dat je ons gevonden hebt. 😄 Het gaat dan, als ik je goed begrijp, om klanten die het mobiele abonnement bij onder andere KPN hebben lopen en alleen deze klanten kunnen geen gebruik maken van VoWiFi? Zo ja, zou je je forumprofiel dan ook aan willen vullen met je zakelijke contactgegevens? Als je daar ook in wilt zetten voor welke provider je werkt speel ik het door aan mijn collega's. Normaliter gaat dit via 06-nummer en IP adres van de melder, dus ik kan niet beloven dat mijn collega's dit op kunnen lossen zonder deze gegevens, maar het is geen optie om deze door te geven hier dus we proberen het eerst zo. 

 


Hi @Sanne_M dank voor je reactie! het is inderdaad even een andere manier van benaderen in de grote boom van KPN. Heb inmiddels mijn contact gegevens toegevoegd aan mijn profiel.


@JordyBakker Bedankt! Ik heb mijn collega's gemaild. Ze pakken het binnen 5 werkdagen op, dus zodra ik antwoord heb laat ik het je weten. Mocht jij in de tussentijd bericht van hen krijgen, laat je het hier dan ook weten? Houden we elkaar op de hoogte! 💪🏻


Ik heb terugkoppeling van mijn collega's, en ze gaven aan dat ze je vandaag gebeld hebben. Daarbij hebben ze hun directe nummer en pin doorgegeven zodat je hen rechtstreeks kunt benaderen. Hopelijk staan de subnetten na dat contact snel op de whitelist!