Skip to main content

Sinds de storing van afgelopen week doet mijn wifi op mijn mobiel het niet meer, het rare is dat het op mijn laptop en op de mobiel van mijn vrouw wel werkt. Als ik het modem reset met een pinnetje dan werkt het weer wel, maar zodra ik ben weggeweest doet hij het weer nier zodat ik elke keer het modem moet resetten. Ik wil niet elke keer het modem hoeven resetten als ik thuis kom.

Hoi @Cor 195410, welkom op ons forum!
Als het wifi op je andere apparaten wel werkt lijkt het iets in het toestel of de instellingen te zijn. Kun je op je telefoon je wifinetwerk eens verwijderen en opnieuw toevoegen? Gebruik je hetzelfde wifiwachtwoord als op je laptop en de mobiel van je vrouw? Die kun je hier eventueel controleren: Wifinaam en –wachtwoord wijzigen


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Het lijkt inderdaad opgelost te zijn, ik heb nu een andere browser ingesteld sinds gisteravond, even afwachten of het probleem verholpen is.

 

Groet Cor 


Nou vanmiddag bij thuiskomst deed hij het weer niet, het rare is dat hij het soms wel doet en dan weer niet.