Skip to main content

ben ik weer even, die experiabox v12 geeft soms geen wifi merkt mijn vrouw nu ook ineens, als haar ‘beltegoed’ is op, dus thuis zit ze niet op wifi maar op haar 4G. In het zoeken naar een antwoord op de vraag hierboven kwam ik dit ook vaak tegen bij de box v12. Kennen jullie dit verhaal ook? En beter nog, is hier een oplossing voor? Zal ook even in andere fora kijken, maar ik dacht ik meld het even, misschien zijn de twee fouten aan elkaar gerelateerd? Wors iig steeds minder enthousiast over KPN, misschien tijd om over te stappen.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

ben ik weer even, die experiabox v12 geeft soms geen wifi merkt mijn vrouw nu ook ineens, als haar ‘beltegoed’ is op, dus thuis zit ze niet op wifi maar op haar 4G. …. <knip>

Wel enigszins off-topic @Feye van olden , maar een moderator kan dit indien gewenst wijzigen. Geen automatisch contact maken met een bekend wifi netwerk gebeurt soms, ook hier, zelfs met een Fritz!Box. Het blijkt dan meestal niet aan het wifi netwerk te liggen maar aan de telefoon. Deze pikt heel soms de wifi thuis niet goed op en gaat dan 'vrolijk' verder op 4 of 5G met alle gevolgen van dien! Wij hebben de afspraak gemaakt op bij thuiskomst even te kijken of het wafelsymbooltje van het wifi netwerk wel in beeld is. Sindsdien houden we ☎️ tegoed over! 😀 😉.

 

 

Och, het is 11 september zie ik nu opeens, nine-eleven, een gedenkwaardige dag.


ja tenzij de twee topics gerelateerd zijn aan elkaar, maar dank voor de tip, gewoon ff checken dus steeds:)