Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt weg op mijn net nieuwe A53 5G

• August 23, 2022
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Heb sinds een week een nieuwe mobiel. De Samsung a53 5g. De hele week gewoon wifi, valt het nu zo weg. Iedereen in huis heeft wifi op mobiel of tablet. Maar mijn mobiel kan ons netwerk opeens niet meer vinden.

Beste antwoord door A.T. T

Het kan gebeuren dat de wifi eens wegvalt, @A.T. T. Meestal is het voldoende om de verbinding opnieuw te maken. Als dit niet lukt, herstart je telefoon eens. 

Erik,

Bedankt voor je reactie...het is ondertussen opgelost. Wat jij aangeeft had ik allemaal al gedaan tevergeefs.  Uiteindelijk de modem uit en opnieuw aangezet, is het weer gelukt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 28, 2022

Het kan gebeuren dat de wifi eens wegvalt, @A.T. T. Meestal is het voldoende om de verbinding opnieuw te maken. Als dit niet lukt, herstart je telefoon eens. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 28, 2022

Het kan gebeuren dat de wifi eens wegvalt, @A.T. T. Meestal is het voldoende om de verbinding opnieuw te maken. Als dit niet lukt, herstart je telefoon eens. 

Erik,

Bedankt voor je reactie...het is ondertussen opgelost. Wat jij aangeeft had ik allemaal al gedaan tevergeefs.  Uiteindelijk de modem uit en opnieuw aangezet, is het weer gelukt.