Skip to main content

Hallo allemaal, 

 

Ik was even benieuwd naar het volgende, wij hebben op dit moment voor onze jongste zoon een kids sim abonnement lopen. 

We merken ondertussen na de afgelopen maanden waarin iedereen natuurlijk veel thuis zit of in ieder geval aan de regio gebonden is dat hij aan 1gb data niet voldoende heeft. 

Ze zijn veel op pad en dan is die mobiele data wel handig ;) 

Ik poog nu via MijnKPN wijzigingen door te voeren op het abonnement maar zie dat ik hier geen opties toe heb. 

Kan dit abonnement wel omgezet worden of moet ik dan een nieuw abonnement aanvragen als deze aan het eind van het contract zit? Ik wil wel namelijk het nummer behouden. 

 

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Henk

Hallo @Steenwijkh, goeie vraag die je stelt! De Kids sim is gedurende de looptijd van het contract niet te veranderen naar een hoger abonnement met grotere databundel. Tenzij je besluit er een toestel bij te nemen dan is het wel mogelijk om het abonnement aan te passen via de klantenservice. 
Het huidige Kids sim abonnement loopt nog tot 23-10-2021, na die datum kun je het abonnement verlengen en kun je kiezen voor een grotere databundel. 

Tot die tijd is de 1GB bundel het maximale. Ik zie wel dat jullie meerdere abonnementen hebben waarmee er MB's gedeeld kunnen worden. Wellicht is dat een mogelijkheid.