Skip to main content

Hallo,

ik heb afgelopen maand mijn abonnement gewijzigd. (Oud Telfort abonnement)  Ik ben van 5000 mb naar 10000 mb gegaan. Nu wil ik de nieuwe maand mijn mb’s weer verlagen. Ben ik dan mijn resterende mb’s kwijt? Ik heb er al contact met Kpn over opgenomen maar het antwoord kwam er niet geloofwaardig uit… Het antwoord was dat ik ze idd mee kon nemen. Wanneer ik op de site kijk is dat alleen mogelijk als je verhoogt, over verlagen staat niets (volgens mij)

Mb's meenemen naar de volgende maand kon alleen bij Telfort. Bij KPN bestaat dat niet.


Welkom bij ons op het forum @Beauceron. Wat had je precies gewijzigd aan het abonnement? Als je daarbij van TFT naar Hussel bent overgegaan is het meenemen zoals Nick al zegt niet meer mogelijk.
Als je het hebt gewijzigd binnen naar een ander TFT pakket, is dat nog wel mogelijk. Je meegenomen MB's worden dan aangepast naar het maximale van je huidige abonnement. Als je daarbij bijvoorbeeld van 10GB naar 5GB terug zou gaan, wordt de meegenomen data van de vorige maanden ook bijgesteld naar max 5.


Hartelijk dank voor je antwoord. Het gaat idd over een tft abonnement. Als ik het goed begrijp…..ik heb  nu nog 10gb over maar ik wil terug naar het abonnement van 5 gb. Van de 10 houd ik dan 5 over  en daar komt dan 5 (+5 van samen op 1 adres bij) ?


Als je nu een verdubbeling hebt en het een TFT abonnement blijft, moet je die gewoon houden inderdaad. Bij Hussel abonnementen is er geen verdubbeling meer mogelijk, dus zo lang je bij het TFT abonnement blijft moet dat blijven. Als je wilt kan ik het voor de zekerheid voor je nakijken, in dat geval kan je je forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven.


Hallo Jasper! Bedankt voor je bericht.

ik heb een TFT abonnement.

Ik heb nog 12000 mb over. Nu wil ik volde maand weer naar 5000 mb terug. Maar mijn mb’s worden verdubbeld . Dus mag ik dan 5000 óf 10000 mb meenemen?

 

Als je nu een verdubbeling hebt en het een TFT abonnement blijft, moet je die gewoon houden inderdaad. Bij Hussel abonnementen is er geen verdubbeling meer mogelijk, dus zo lang je bij het TFT abonnement blijft moet dat blijven. Als je wilt kan ik het voor de zekerheid voor je nakijken, in dat geval kan je je forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven.

 


Dat is een goede vraag inderdaad. De verdubbeling wordt ook meegenomen naar de volgende maanden, de 10 en 5 in het eerder genoemde voorbeeld worden dan 20 en 10:

Je meegenomen MB's worden dan aangepast naar het maximale van je huidige abonnement. Als je daarbij bijvoorbeeld van 10GB naar 5GB terug zou gaan, wordt de meegenomen data van de vorige maanden ook bijgesteld naar max 5.

 


Hallo Jasper, ik heb mijn abonnement verlaagd. De overgebleven mb’s 11000 zijn bij mij nieuwe mb’s gevoegd. Ik ben van 10 naar 5 gegaan wat betreft het abonnement. 
bedankt voor de moeite


Graag gedaan @Beauceron, dat is goed om te lezen :slight_smile: Veel plezier met het gewijzigde abonnement. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.